شيراز/

مهم‌ترین وظیفه امروز مسئولان، امیدافزایی است

فرماندار جهرم گفت: در این مقطع از تاریخ ایران اسلامی، مهم‌ترین وظیفه مسئولان جلب رضایت و اطمینان مردم و امیدافزایی به آنها است.





به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، داود ملکوتی صبح امروز در جلسه کمیسیون دانشجویی این شهرستان اظهار داشت: جوانان ایرانی در چند سال گذشته با سرلوحه قرار دادن سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر جنبش نرم‌افزاری و صحنه تولید علم نشان داده‌اند که توانایی و استعدادهای بسیاری در راستای پیشرفت علمی و تحقیقاتی دارند.

وی نشاط، همدلی و تفاهم را عامل پیشرفت در محیط دانشگاه‌ها دانست و افزود: روسای دانشگاه‌ها نقش موثر و سازنده‌ای در هدایت دانشجویان به سمت اهداف عالیه نظام دارند.

فرماندار جهرم ابراز داشت: توجه دادن دانشجویان به اعتقادات اصیل اسلامی، ایرانی و هویت بخشیدن به آنها یک کار مهم و ارزشمند بوده و نباید گذاشت که جوانان نسبت به دین و اعتقادات بی‌تفاوت شوند.

وی با بیان اینکه خواست دشمن دور کردن جوانان از مقدسات دینی است، گفت: هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام با ساخت فیلم توهین‌آمیز توسط غرب در راستای رسیدن به این هدف شوم بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و تحریم غرب علیه ایران خاطرنشان کرد: در این مقطع از تاریخ ایران اسلامی که دشمنان با تحریم‌ها و کارشکنی‌ها هجمه سنگینی را به کشور وارد کرده‌اند، مهم‌ترین وظیفه مسئولان جلب رضایت و اطمینان مردم و امیدافزایی به آنها است.

ملکوتی پاسخ‌گویی به سئوالات و شبهات دانشجویان را یک کار مهم فرهنگی برشمرد و بر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها تاکید کرد./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.