کرمانشاه /

رشد چشمگیر طرح های منابع آبی استان

معاون برنامه ریزی استانداری كرمانشاه گفت: نقدینگی طرح های ساخت و ساز در حوزه منابع آبی استان در بودجه سال 91 بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه'

بابك دلفانی'  در نشست فرمانداران و بخشداران استان ضمن تشریح و تبیین اعتبارات بودجه 91 گفت : به میمنت سفر مقام معظم رهبری به كرمانشاه، رشد چشمگیر و قابل توجهی در افزایش اعتبارات بودجه در سال 91 را شاهد هستیم و توقف و تعلل كاری در اجرای طرح  های منابع آبی به هیچ عنوان قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

وی اظهار كرد: بهره برداری از بعضی از طرح های استانی نیاز به زمان دارد لذا همه مدیران و مسوولین باید تلاش كنند تا این طرح ها هر چه سریعتر به بهره داری برسد و در اختیار مردم استان قرار گیرد. همچنین سالجاری كه از سوی رهبر معظم انقلاب مزین به سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی شده است باید بیش از پیش در جهت تحقق شعار امسال و خودكفایی اقتصاد ملی گام بر داریم.

وی در ادامه طرح توسعه كشاورزی را فرصت مغتنمی برای تحول در این بخش عنوان كرد و گفت: طرح مذكور از خدمات ارزنده دولت مهر است كه از پرتو آن ظرفیت های بخش كشاورزی در استانها در مسیر توسعه و بالندگی كشور و اشتغال جوانان بكار گرفته خواهد شد.

وی در پایان از عملكرد بانك كشاورزی استان كرمانشاه به دلیل ارایه خدمات و تسهیلات بهتر به متقاضیان طرح توسعه كشاورزی تقدیر كرد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، آب ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.