بعد از ظهر امروز برگزار مي‌شود

نشست پرسش و پاسخ لاريجاني با دانشجويان دانشگاه محقق‌اردبيلي

عضو مجمع نمايندگان استان اردبيل گفت: بعد از ظهر امروز علي لاريجاني در نشست پرسش و پاسخ دانشجويان دانشگاه محقق‌اردبيلي اردبيل شركت مي‌كند.

مصطفي افضلي‌فرد نماينده اردبيل با اشاره به سفر يك روزه رئيس مجلس شوراي اسلامي به استان اردبيل به خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: علي لاريجاني در بدو ورود به استان اردبيل در جمع خبرنگاران هدف از اين سفر را ديدار به مردم اردبيل و شناسايي مشكلات و معضلات استان از جمله گراني، تورم، اشتغال و ... از نزديك دانستند.

وي افزود:رويس مجلس همچنين در جلسه شوراي تامين استان كه با حضور نماينده ولي فقيه،اعضاي شوراي تامين و اعضاي مجمع نمايندگان اردبيل برگزار شد، حضور يافت.

عضو مجمع نمايندگان استان اردبيل در ادامه بررسي مسائل اقتصادي را مهمترين را محور نشست اين شورا دانست.

افضلي فرد خاطر نشان كرد:رئيس مجلس پس از اداي احترتم به مقام شامخ شهداي اردبيل در جلسه شوراي اداري اين استان نيز شركت كردكه مسائلي همچون اشتغال،گردشگري، اقتصاد و غيره مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

وي در ادامه گفت: علي لاريجاني بعد از ظهر امروز(يكشنبه 8آبان ماه) با حضور در دانشگاه محقق‌اردبيلي اردبيل در نشست پرسش و پاسخ دانشجويان شركت خواهد كرد.

عضو كميسيون اصل 90 افزود: رئيس مجلس شوراي اسلامي بعد از ظهر امروز با سفر به خلخال در همايش تبيين رشد اقتصادي منطقه شركت خواهد كرد.

گفتني است علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي بعد از بازگشت از استان اردبيل فردا به استان البرز سفر خواهد كرد.

انتهاي‌پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار