سنندج/

نتیجه ندادن مکاتبه جهادکشاورزی کردستان با معاون اول رئیس جمهور

رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان گفت: مکاتباتی در خصوص رفع مشکل اتحادیه مرغداران استان با معاون اول رئیس جمهوری انجام شد اما متاسفانه نتیجه‌ای حاصل نشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، حسن‌نژاد گفت: ساماندهی مشکلات عرصه تولید در این استان وجود دارد و بدهی 420 میلیون تومانی اتحادیه مرغداران به بانک کشاورزی موجب ایجاد مشکلات زیادی برای اعضای آن شده است.
 وی افزود:‌ به منظور رفع این موانع و مشکلات مکاتباتی با معاون اول رئیس جمهوری صورت گرفت که متاسفانه هیچگونه نتیجه‌ای نداشته و مشکل اتحادیه مرغداران کردستان همچنان باقی است. رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان گفت: عدم توانایی برخی از این تعاونی‌ها با شرایط موجود از مهم‌ترین عوامل مشکلات واحدهای تولید مرغ در این استان است.
حسن‌نژاد بر حمایت از بخش تولید در استان تاکید کرد و افزود:‌ عرصه تولید در تمامی کشورها یک کار سخت و طاقت فرساست و این امر در کشور ما به مراتب سختی بیشتری دارد.
وی بیان کرد: تا زمانی که نظام مالیاتی کشور بر نظام سرمایه‌گذاری فایق نیامده و نقدینگی کنترل نشود، توسعه و تقویت حوزه تولید امکان‌پذیر نخواهد بود.
حسن‌نژاد در ادامه گفت:‌ تمامی طرح‌هایی که توجیه تولید و ایجاد اشتغال را داشته باشند از دریافت تسهیلات برخوردار خواهند شد.
وی افزود: در صورت معرفی طرح توجیه‌دار که زمینه اشتغال‌زایی بالایی داشته باشد با موافقت و تایید استاندار در هر استانی می‌توان آن را به عنوان طرح‌های اولویت‌دار تعریف و تسهیلات به آن پرداخت شود.
رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان در پایان گفت:خواستار معرفی طرح اتحادیه قالیبافان استان به کارگروه توسعه کشاورزی استان هستیم و در صورتی که این طرح بتواند مشکلی از مسیر توسعه صنعت فرش استان بردارد با نظر کارگروه و تایید استاندار تصویب می‌شود./س
برچسب ها: مکاتبه ، جهاد ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.