یکی از عوامل موثر در میزان رضایتمندی مردم از خدمات درمانی پرداخت از جیب است که هر چه بیشتر باشد اثر منفی روی رضایتمندی دارد.

دکتر ابوالقاسمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان  باشگاه خبرنگاران گفت:  از زمانی که هتلینگ و ارائه خدمات در اورژانس ها بهینه شده میزان رضایتمندی مردم از اورژانس ها افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان این که ما هر سه ماه یک بار به بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه سرکشی می کنیم گفت: متوسط رضایتمندی در حال بالا رفتن است البته این میزان از هر بیمارستان به بیمارستان دیگر و از هر بخش به بخش دیگر متفاوت است که از 60 درصد تا 90 درصد متغیر است.

ابوالقاسمی عنوان کرد : کادر پزشکی و پرسنل زحمت زیادی کشیدند و آموزش های موثری هم به آنها داده شده که همین عوامل دست به دست هم داده اند تا مشکلات بیمارستان ها از فضای فیزیکی گرفته تا ارائه خدمات درمانی کاهش یابند.

وی خاطر نشان کرد: البته باید توجه داشت که میزان رضایتمندی با پرداخت از جیب مردم متناسب است در واقع هر چه میزان پرداخت از جیب مردم بیشتر باشد میزان رضایتمندی کاهش می یابد./ع2
برچسب ها: درمان ، خدمات ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار