برگ دیگری از پرونده ترور منافقین از زبان خانواده‌های قربانیان ترور/

منافقین پس از مجروح کردن فرزندم با شلیک به دهانش او را به شهادت رساندند

مادر شهید کاظم طاهری گفت: پس از شلیک گلوله اعضای منافقین متواری شدند و متوجه شدم آن جنایتکاران تروریست با شلیک به دهان فرزندم او را به شهادت رسانده‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، گروهک تروريستي منافقين طي اعمال جنايتکارانه بسیاری از هم‌وطنان بی‌گناهمان را به کام مرگ کشانده است. برهمین اساس با یکی از خانواده قربانیان ترور به گفتگو نشستیم که متن آن در ذیل آمده است.

مادر شهید کاظم طاهری، یکی از قربانیان ترور گفت:‌ پسرم یکی از اعضای انجمن اسلامی و همچنین عضو فعال بسیج بود که یک شب در میان در بسیج پست می‌داد.

وی با بیان این‌که یک هفته پیش از شهادت فرزندم دو تن از عناصر گروهک تروریستی منافقین برای شناسایی به محل آمده بودند، افزود:‌ دو تن از تروریست‌ها یک روز به نزدیکی‌ خانه‌ آمدند و از من پرسیدند که آیا این منزل فروشی است؟ و من با پاسخ منفی به آنها اقدام به بستن در به روی آنها کردم چرا که متوجه شدم آنها برای شناسایی آمده و از اعضای منافقین هستند.

مادر شهید طاهری تصریح کرد: پسرم کلاس سوم ریاضی بود و امتحانات ثلث اول را سپری می‌کرد که شب ترورش به من یادآور شد که فردا امتحان ندارم و آن شب برخلاف شب‌های دیگر زود خوابید.

وی در ادامه افزود: همان شب 5 نفر از اعضای منافقین به خانه همسایه‌ حمله کردند و با گذاشتن چاقو زیرگلوی مرد همسایه خانواده وی را تهدید کرده و پسرم هم که صدای فریاد را می‌شنود از خواب بیدار شده و به خانه همسایه رفته و درگیری باعث شده اعضای گروهک تروریست منافقین به خانه ما حمله کنند.

مادر شهید طاهری با بیان این‌که یکی از اعضای منافقین به من نیز حمله کرد، اظهار داشت:  یکی از اعضای منافقین به من نیز حمله کرد و من در تقلای گرفتن اسلحه از فرد مسلح بودم که ناگهان صدای گلوله در فضا پیچید.

وی افزود:‌ پس از شلیک گلوله اعضای منافقین متواری شدند و متوجه شدم آن جنایتکاران تروریست با شلیک به دهان فرزندم او را به شهادت رسانده‌اند.

مادر شهید طاهری ادامه داد: حال عجیبی داشتم، فرزندم آغشته به خون در جلو چشمانم جان داده بود، پس از مدتی به پیکرش نگاه کردم و متوجه شدم تروریست‌های منافق قبل از شلیک گلوله با زدن ضربه‌ای محکم به  مغز سر فرزندم که سبب تو رفتگی آن قسمت شده بود و همچنین ضربه‌های چاقو به بازوهایش که زخم بسیار عمقی داشت او را مجروح کرده بودند.

وی در پایان یادآور شد: پس از حمله تروریست‌ها و شهادت فرزندم هر 5 نفر آنها فرار کرده اما با یاری خداوند حدود 2 سال بعد دستگیر و اعدام شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: منافقین ، ترور ، قربانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار