اينبار فرياد شيران گاف العربيه را گرفت

فریاد شیران گفت: من به هیچ عنوان با سایت العربیه مصاحبه نکرده‌ام، آنها یک دروغ پرداز مانند بی بی سی هستند.

ناصر فریاد شیران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: این آدم ها همان هایی هستند که در بحرین، میانمار و پاکستان و دیگر کشورها شیعیان را قتل عام می کنند و به دنبال اهداف شوم خودشان هستند.

العربيه و بي بي سي از يک قماش هستند

وی ادامه داد: سایت العربیه هم همانند بی بی سی و دیگر همتایان دروغ پردازشان مصاحبه خیالی از من را روی خروجی سایت خود قرار داده و من این مسئله را به شدت تکذیب می کنیم.

بحث من نظارت بر تيم هاي پايه اي است

فریاد شیران ادامه داد: من در دو سال گذشته در مورد مشکلات فوتبال پایه صحبت و بارها این مسئله را در رسانه ها بازگو کردم اما بحث من در مورد نحوه واگذاری و خرید و فروش امتیاز تیم ها بود و اینکه باید نظارت خاصی باشد و بازرسی در مورد شخصی که امتیاز را می خرد وجود داشته باشد که آیا صلاحیت تیم داری در رده پایه را دارد یا خیر؟

صحبت هاي مرا به نفع خودشان تحريف کردند

وی افزود: بسیاری از علاقمندان به فوتبال سرمایه گذاری های مناسب انجام داده اند و کمک شایانی به ورزش کرده اند اما عده ای از لحاظ اخلاقی صلاحیت ندارند که تیم های پایه ای داشته باشند و اصل صحبت من در زمینه نظارت هیئت فوتبال و فدراسیون بوده است و ارتباطی به این مصاحبه خیالی العربیه ندارد.

بهتر است به فکر مدارس خودشان باشند که فساد در آن بيداد مي کند

فریاد شیران گفت: کشور اسلامی ما بارها مورد هجوم دروغ پردازی های رسانه های بیگانه قرار گرفته و آنها از هر فرصتی برای ضربه زدن به ایران استفاده می کنند اما من به شدت این مسئله را تکذیب کی کنیم و بهتر است آنها به فکر مدارس خودشان باشند که مسائل غیر اخلاقی در آنجا موج می زدژند و به نوعی طبیعی شده که در فیلم هایشان هم این مسئله به وضوح دیده می شود.

قدرت ايران اسلامي فرقه ضاله وهابيت را به اين اقدامات وادار کرده است

وی در پایان گفت: اینها آدم هایی هستند از فرقه ضاله وهابيت که عناد و دشمنی خود را با شیعیان بارها به اثبات رساندند و قصد ضربه زدن به اسلام را دارند و ضربه به ایران هدف اصلی آنهاست و خوشحالم که کشور ما آتنقدر قدرتمند است که اين آدمها را وادار به اين اقدامات پيش پا افتاده مي کند.

درپايان لازم به ذکر است دروغ پردازي اين رسانه آنقدر در سطح پائين و آماتور انجام شده که عکس کار شده در خبر فوق مربوط به نادر فرياد شيران و مصاحبه از ناصر فرياد شران درج شده است./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار