رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد:

پذیرش 75 درصد از نفرات برتر کنکور در این دانشگاه/ تحصیل 50 درصد از رتبه های اول PHD

هر ساله 75 درصد از نفرات برتر کنکور دانشگاه علوم پزشکی تهران را به عنوان محل تحصیل خود انتخاب می کنند.

دکتر لاریجانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  ما خوشبختانه در ورودی های دانشگاه حدود 75 درصد از صد نفر اول کنکور را در دانشگاه پذیرش می کنیم و در خروجی هم به علت اینکه دانشگاه مسیر آموزش را به طور جدی دنبال می کند و استانداردهای آموزشی در آن وجود دارد بیش از 50 درصد از رتبه های برتر بوردهای تخصصی و فوق تخصصی را دارد.

وی افزود: بیش از 50 درصد از رتبه های اول PHD این دانشگاه را انتخاب کرده اند و ما به خاطر اینکه از این موج و گروه های آموزشی حمایت کنیم از بیش از 100 نفر از نفرات برتر در این عرصه تقدیر به عمل آورده ایم.

لاریجانی در خصوص تسهیلات و جوایز نفرات برتر گفت: ما از بخش هایی که این شرایط را داشته باشند حمایتی به عنوان گرنتی در اختیار بخش قرار می دهیم و از فارغ التحصیلان تقدیر می کنیم.

وی اشاره کرد: این تقدیر در مورد فارغ التحصیلان به صورت حمایت مالی و متناسب با رتبه ای که کسب کرده اند در اختیارشان قرار می گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص امتیازات آموزشی افزود: بسیاری از رئیسان بخش های مختلف نیازی به امتیازات آموزشی ندارند ولی بخش دیگری كه نیاز به این امتیازات دارند را حمایت می کنیم تا فعالیت های آموزشی خود را گسترش دهند.ده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار