سردار سلامي/1

ملت ایران عزت با فقر را بر ذلت در ثروت ترجیح می‌دهد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران با روح مقاومت خود عزت با فقر را بر ذلت در ثروت ترجیح داده و با مقاومت در برابر تحریم ها مقابل هیچ کس زانو نخواهد زد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از سپاه نیوز؛ سردار حسین سلامی در یادواره شهدای عملیات والفجر چهار، با محوریت شهید شاپور برزگر و خلبان غفور جدی در اردبیل با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمنان افزود: کشور ما دارای ظرفیت ها و ذخایر علمی، منابع انسانی، اقتصادی و قدرت مدیریت بالایی است و با استفاده از این فرصت‌ها و عبور از راه مقاومت از سختی‌ها گذر می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: راه مقاومت برای ملت ما به برکت داشتن رهبری هدایتگر، با ایمان و صالح آسان و هموار بوده و صبر و مقاومت و توجه به رهنمودهای ولایت فقیه عبور از این تنگناها را برای ما آسان می کند.

وی گفت: تمامی پیشرفت‌هایی که در حال حاضر کشورمان به آن نایل شده در سایه مقاومت و صبر ملت ایران است.

سردار سلامی با اشاره به وعده الهی در قرآن مبنی بر پیروزی اقوام صبور، پیروی ملت ایران از قرآن کریم و تسلیم نشدن در برابر نقشه ها و تهدیدهای دشمنان را عامل سربلندی و سرافرازی ملت ایران توصیف کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه با بیان اینکه شهدا و رزمندگان ما الگوی مقاومت و صبر بودند، افزود: شهدای ما با توسل به گوهر وجودی خویش و ایمان و بصیرت قدم به جنگ نابرابر گذاشته و پیروزمندانه و سربلند بیرون آمدند.

وی افزود: هیچ جنگی در طول تاریخ معاصر به اندازه جنگ تحمیلی علیه ایران نابرابرانه نبوده، ولی شهدای ما با توسل به نیروی ایمان و تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه توانستند الگویی از انقلاب برای جهانیان بسازند.

سردار سلامی گفت: شهدای ما لباس عزت، عظمت، افتخار و غرور الهی بر تن این ملت پوشاندند و اجازه ندادند کشور ما به کشوری اشغال شده و استعمار شده تبدیل شود.

وی افزود: اگر شهدا نبودند از کشور ما با این شکوه و عظمت یاد نمی شد و به برکت خون شهدا بود که یک ملت در برابر جهان قدرتمند متحد پیروز شد.

یادواره شهدای عملیات والفجر چهار با محوریت سردار شهید شاپور برزگر و شهید خلبان غفور جدی از فرماندهان عملیات والفجر4، امروز سه شنبه در حسینیه ثاراله سپاه حضرت عباس (ع) برگزار شد.

انتهای پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار