نامجو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت اختلاف را کنار گذاشته و به فکر حل مشکل مردم است

وزير نيرو گفت: دولت همواره تلاش دارد با همکاری و تعامل با دستگاه‌های دیگر مشکلات را رفع کند لذا به هیچ عنوان دنبال اختلاف نبوده و نیست.

مجید نامجو در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران در خصوص همکاري و تعامل مردم با دولت اظهار داشت: با توجه به آگاهي مردم و ملت از شرايط کنوني کشور از جمله تحريم‌هاي اروپا و آمریکا و فشارهاي دو جانبه داخلی و خارجی همواره ما را درک کرده و پشتيبان و حمايت‌کننده دولت در همه‌ زمينه‌ها بوده‌اند.

وي ادامه داد: با توجه به روزهای پايانی دولت دهم و نزدیکی به برگزاری انتخابات آتي رياست جمهوری بايد وضعيت کنوني کشور را درک کرده و در پيروی از فرمايشات مقام معظم رهبري بر رفع مشکلات کشور گام برداريم.

وزير نيرو در خصوص وحدت میان دولت و مجلس براي رفع مشکلات کشور تصريح کرد: انتظار داريم دولت و مجلس با وحدت و همیاری و پشتیبانی از یکدیگر به طوری که اکنون همه دشمنان اسلام و کشور با هم متحد شده تا ایران را به زانو درآورند بر رفع مشکلات کنونی کشور حرکت کرده تا بتوانند از این جنگ سخت سر بلند بیرون آیند.

وزير نيرو خاطر‌نشان کرد: بعد از فرمايشات مقام معظم رهبري در مورد همکاري قواي سه‌گانه با يکديگر دولت تمام اختلافات را کنار گذاشته و به فکر حل تمام مشکلات جاري در کشور است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار