سنندج/

گردهمایی معاونین نیروی انسانی استانداری های منطقه چهار کشور در سنندج

گردهمایی معاونین نیروی انسانی استانداری های منطقه چهار کشور با حضور مسوولین کشوری ومنطقه ای در سنندج برگزارشد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج،  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان ٰساماندهی نیروی انسانی؛ موضوع برگزاری آزمون برای تبدیل وضعیت نیرویهای قرادادی به پیمانی و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را محور اصلی این  گردهمایی تخصصی بیان کرد.
مرادیانی افزود:برای ایجاد انگیزه بیشتر در نیروی انسانی و تقویت نیروهای متخصص و ساماندهی آنها در این نشست تخصصی پیشنهادات و راه حل های قانونی بررسی و تصمیمات لازم گرفته میشود.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، در این گردهمایی گفت: برای تقویت حوزه نیروی انسانی در کشور باید تلاش بیشتری صورت پذیرد.
عبدالعلی تاجی افزود:یکی از اقدامات مهم دولت  فراهم سازی بستر و زمینه کار و فعالیت جوانان متناسب با تحصیلات آنها است و خدمات دولت های نهم و دهم در حوزه مدیریت منابع انسانی راعالی توصیف کرد و دولت درطی هفت سال اخیردر بخش ساماندهی نیروی انسانی در ادارات دولتی کارنامه درخشانی داشته است.
تاجی با اشاره به ابلاغ پیش نویس مصوبه استخدام نیروهای تحصیلکرده از سوی رییس جمهور به استانداران سراسر کشور بیان کرد: طبق این مصوبه نیروهای شرکتی تبدیل وضعیت شده اند و تکلیف استخدام نیروی انسانی تحصیلکرده در استان ها نیز روشن خواهد شد.
وی تصریح کرد: نیروهای شرکتی که حداقل یک سال سابقه کار دارند، در چهارچوب مصوبه ماده 32 می توانند تغییر وضعیت دهند.
تاجی به تفویض اختیارات هیات وزیران به استانداران کشور اشاره کردو گفت: در حال حاضر اختیارات  استخدامی استانداران نسبت به گذشته وسیع تر شده است.
در این گردهمایی مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران، تدوین سند جامع آموزشی متناسب با اولویت استان ها را برای ساماندهی نیروی انسانی یک ضرورت اساسی اعلام کرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.