تعیین تکلیف باقیمانده ورودی های سال 88 مراکز تربیت معلم

پیرو قانون تعیین تکلیف معلمان حق التدریسی و آموزشیاران از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی ابلاغ شد: تعیین تکلیف باقیمانده ورودی های سال 88 مراکز تربیت معلم مشخص شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در راستای اجرای تبصره 8 ماده واحد قانون الحاق دو تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف معلمان حق التدریسی و آموزشیاران مصوب 91/7/19 مجلس شورای اسلامی استخدام باقی مانده ورودی های سال 88 مراکز تربیت معلم که فارغ التحصیل شده اند طی بخش نامه ای از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی این وزارتخانه به ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور ابلاغ شد.
بر اساس این گزارش این دستورالعمل از تاریخ اول آذرماه سال 91 اجرایی و به دنبال آن از کلیه ورودی های سال 88 بر اساس قانون معتمدین خدمت گرفته خواهد شد.
این گزارش می افزاید:‌ در خصوص افرادی که فاقد کارت معافیت یا پایان خدمت می باشند بر اساس ماده 7 قانون نظام وظیفه عمومی مصوب 63/7/29 مجلس شورای اسلامی اقدام می گردد.
بنابر این گزارش ، ارائه گواهی از سازمان سنجش مبنی بر این که فرد در سال 88 در مراکز تربیت معلم پذیرفته شده است از مفاد این دستورالعمل است./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار