دانشجو در دانشگاه تربيت مدرس:

تهراني‌مقدم‌ها شهيد شدند تا شيوه زندگي را به ما بياموزند

وزير علوم با بيان اينکه جان دادن براي مقام‌هاي دنيايي عين بي‌خردي است، گفت: شهادت نتيجه شناخت است، آن هم شناختي که از مسير عقل بگذرد و به قلب انسان بريزد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران کامران دانشجو در مراسم نکوداشت مقام علمي شهيد تهراني مقدم که صبح امروز در دانشگاه تربيت مدرس برگزار شد، با اشاره به اينکه ولايت‌مداري شرط عاقبت به‌خيري است اظهارداشت: جان دادن براي مقام‌هاي دنيايي عين بي‌خردي است.

وي در ادامه گفت: برخي مي‌خواستند شهادت را امري هيجاني جلوه دهند، اما موفق نشدند، لذا شهادت نتيجه شناخت است آن هم شناختي که از مسير عقل بگذرد و به قلب انسان بريزد.

وزير علوم با بيان اينکه خدمت به خلق دوگونه است عنوان کرد: خدمت به خلق براي رضاي خداست که اين گونه وظايف باعث وحدت و محبت در جامعه مي‌شود و دوم خدمت براي پست و مقام که در مقابل کينه و نزاع را به وجود مي‌آورد.

وي با اشاره به برخي جرايانات که به دنبال پست و مقام هستند تصريح کرد: اينگونه افراد صحبت از اخلاق مي‌کنند اما در عين بداخلاقي بزرگترين دروغ‌ها را در روزنامه‌هايشان مي‌گويند؛ لذا دم از ولايت‌مداري مي‌زنند اما دل در گرو پست و مقام دارند و دم از پيرو خط امام بودن مي‌زنند، ولي اگر فرصت گيرشان بيايند فتنه‌هاي 76 و 88 را بپا مي‌کنند.

دانشجو در پايان با اشاره به اينکه شهادت پايان جدايي‌ها و سرآغاز وصال است گفت: بايد تهراني مقدم‌ها شهيد شوند تا شايد ما دلدادگان در پست و مقام بيدار شويم و در راه رضاي خدا براي مردم خدمت کنيم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار