ديدار كارگردان سينماي مصر از شبكه "العالم"

"سمير احمد فرج" كارگردان مشهور مصري امروز چهارشنبه 24 آبان از شبكه "العالم" ديدن كرد.

عليرضا غلام، مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل "شبكه العالم" با اشاره به ديدار كارگردان سينماي مصر از اين شبكه در گفتگو به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيوني باشگاه خبرنگاران؛ گفت: ديدار هيئتهاي مختلف مصري از كشور ايران يكي از مهم ترين نتايج انقلاب 25 ژانويه بشمار مي آيد.
وي افزود: كارگردان مشهور مصري امروز چهارشنبه 24 آبان با حضور در برنامه "صباح جديد" اين شبكه، با تمجيد از سينماي ايران خواستار همكاري همه جانبه ميان دو كشور ايران ومصر شد.
غلامي تصريح كرد: "سمير احمد فرج" با ابراز خرسندي سينماي ايران را در سطح بسيار بالايي قرار داد تا آنجا كه رتبه نهم جهان را از آن خود كرده است.
وي افزود: اين كارگردان زمينه هاي همكاري ميان دو كشور "ايران" و "مصر" را خوب توصيف كرد و هر دو كشور را از جهت شباهتهاي تمدني و فرهنگي بسيار نزديك به هم دانست.
مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل شبكه العالم گفت: اين كارگردان تمدن و فرهنگ مصر و ايران را يك تركيب عنوان كرد واميدوار است كه زمينه هاي مشترك سينمايي بين اين دو كشور بيشتر فراهم شود.
وي تصريح كرد: اين كارگردان مصري اختلافات سياسي را مهمترين عامل تأثير گذاري در عدم همكاري ميان كشورهاي اسلامي در زمينه هاي گوناگون دانست و گفت: در صورت اتفاق نظر و همكاري مي توانيم به فيلمهاي موهن برضد اسلام پاسخ دهيم.
لازم به ذكر است؛ برنامه "صباح جديد" هر روز از شبكه "العالم" با طرح مباحث اجتماعي و فرهنگي از تهران به روي آنتن مي رود.
گفتني است؛ شبكه العالم به ماهواره هاتبر 10949 در روز دوشنبه 15اكتبر 2012 برگشت./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار