همدان /

حضور 31 سفير خارجي در جشنواره زمستاني همدان

مديرکل ميراث فرهنگي استان همدان از حضور 31 سفير خارجي همزمان با برپايي جشنواره زمستاني در همدان خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ ایزدی از انجام رايزني‌هاي متعدد با وزارت امور خارجه براي حضور سفراي کشورهاي مختلف خبر داد و گفت: کميته المپيک قرار است زمينه‌هاي برپايي مسابقات ملي چون اسکي و تيراندازي را با همکاري تربيت‌بدني استان به انجام برساند که اين مهم مي‌تواند همدان را به شاخصه‌هاي مطلوب در عرصه گردشگري ورزشي تبديل کند.
وي زمان برپايي جشنواره را در روزهاي 5 تا 10 بهمن‌  امسال مصادف با هفته وحدت عنوان کرد و گفت: همزمان با اين جشنواره نمايشگاهي با محوريت معرفي پتانسيل‌هاي گردشگري، ورزشي و فرهنگي زمستان همدان با حضور نمايندگاني از 13 استان در محل نمايشگاه‌هاي دائمي برگزار خواهد شد.
مديرکل ميراث‌فرهنگي استان همدان با اشاره به مناطق طبيعي و حفاظت شده، خاطرنشان کرد: تورهاي زمستان‌گردي در همدان در اوايل بهمن‌ با مشارکت فعالان گردشگري به اوج خود خواهد رسيد.
ايزدي، مجموعه تفريحي و توريستي گنجنامه، غار عليصدر، مناطق حفاظت شده خان‌گرمز و لشگردر و مزرعه احيايي را از جمله پتانسيل‌هايي برشمرد و گفت: همدان مي‌تواند با اتکا به اين منابع، زمستان سرد را با برنامه‌هاي گرم به رخ گردشگران بکشاند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.