مراسم اهداء جوایز در روز دوشنبه 29 آبان ماه جاری در تالار ابن سینا دانشگاه پزشکی تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران از نشست خبری که در ساختمان شماره 2 دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد،
پروفسور مسلم بهادری، رئیس دفتر دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: مراسم اهداء‌ جوایز به دانشمندان جوان و نوآوران رشته های پزشکی که دستاوردهای خود را در سومین کنگره بین المللی تازه ترین دستاوردها در دانش پزشکی مولکولی و بالینی ارایه می دهند، در بعدازظهر روز دوشنبه از ساعت 18 تا 21:30 در تالار ابن سینای دانشگاه پزشکی تهران با حضور وزیر محترم بهداشت برگزار می شود.

وی همچنین افزود: تقدیر از بزرگان علمی توسط کنگره آکادمیک پروفسور یلدا که توسط پزشکان ایرانی مقیم آلمان و دفتر دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام می شود.

ریاست دفتر دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران یادآور شد: مدال افتخار در 3 رده متفاوت به دانشمندان جوان، رده نوآوران دانش پزشکی و پژوهشگران برجسته ای که کاربری شاخصی را در ایران و جهان انجام داده اند اهدا می شود.

در ادامه پروفسور علیرضا رنجبر دانشمند ایرانی مقیم آلمان خاطرنشان کرد: پزشکان ایرانی مقیم آلمان با هزینه شخصی خود و با هدف خدمت به ایرانیان و گسترش علم پزشکی در این کنگره شرکت می کنند که با توجه بیشتر بر اخلاق پزشکی اصرار می ورزند.

گفتنی است، اهدا جوایز به 5 گروه مختلف چند نفری اهدا می شود که اسامی تقدیر شوندگان تا روز برگزاری مراسم محفوظ می ماند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار