شهرداری منطقه 4 موفق به اجرای آراء ماده صد شد

قائم مقام شهرداری منطقه 4 با اشاره به بررسی و پیگیری آراء کمیسیون ماده صد در منطقه گفت: عملکرد واحد اجرای احکام مناطق 1 تا 12 به میزبانی منطقه 4 بررسی شد.

حسین حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، افزود: برگزاری جلسات مرتبط با آراء کمیسیون ماده واحده در منطقه 4 با تمام توان در حال پیگیری است و تاکنون با همکاری نواحی 9 گانه موفق به اجرای قریب به اتفاق آراء ماده صد در منطقه شده ایم.
قائم مقام شهرداری منطقه 4 ادامه داد: ویژگی هایی همچون وسعت داشتند املاک بی سند در نواحی 6 و 7، منطقه 4 را نسبت به دیگر مناطق متمایز کرده است و از این رو اجرای آراء در این نواحی ملزم پیگیری های ویژه است که با تشکیل کمیته ویژه اجرای احکام توانسته این اقدامات را در نواحی اجرایی کنیم.
*رفع مشکلات دانش آموزان مدارس محله حکیمیه
در ادامه سمانه زمانی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 با اشاره به برگزاری جلسات مشاوره گروهی در مدارس محله حکیمیه تصریح کرد: به منظور بر طرف کردن مشکلات اجتماعی، روانی، خانوادگی و تحصیلی دانش آموزان، اداره اجتماعی ناحیه 8، با همکاری خانه سلامت حکیمیه اقدام به برگزاری جلسات مشاوره گروهی در مدارس سطح محله حکیمیه کرد که در این راستا 4 جلسه مشاوره گروهی برگزار شد.
زمانی خاطر نشان کرد: به منظور ارتقاء سطح آگاهی و بالا بردن کارآفرینی در بین بانوان، اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 3 اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی روبان دوزی و شمع سازی در سرای محله مبارک آباد و حسین آباد کرد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار