با سلحشور کردستانی گفتگو می شود؛

تولید محلول ضد عفونی کننده بدون الکل به دست محقق ایرانی

گروه دانش و فناوری رادیو ایرانصدا در برنامه "مستند گزارشی تلاشگران" بایکی از چهره های موفق علمی کشور دکتر سلحشور کردستانی پژوهشگر به گفتگو می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو ایرانصدا ، دکترسهیلا سلحشور کردستانی پژوهشگر و محقق که تا کنون  20 مورد ثبت اختراع داشته که  5 مورد آن در سطح بین‌المللی به ثبت رسیده است.
کردستانی علاوه بر کسب جایزه برتر جشنواره شیخ بهایی و خوارزمی، جایزه نوآوری و شکوفایی بنیاد ملی نخبگان را از آن خود کرده است.
پانسمان بیواکتیو برای درمان زخم ، اين محصول براي ترميم زخم‌ها به كار مي‌رود كه مهمترين آنها بند آورنده خون است. اين محصول به دو صورت بندآورنده خونريزي‌هاي وريدي و خونريزي‌هاي شرياني توليد مي‌شود.
برنامه "مستند گزارشی تلاشگران " با این هدف تهیه شده تا  تجربیات افراد موفق و خلاق، در حوزه های علمی و اقتصادی را به جوانان امروزی منتقل کند.
تلاشگران  که روزهای  پنجشنبه ساعت 20  از رادیو ایرانصدا پخش می شود، به تهیه کنندگی  سارا عشقی نیا و سردبیری مازیار دشتبان  تهیه می شود.
علاقمندان مي‌توانند به آدرس اينترنتي راديو ايران‌صدا به نشاني www.iranseda.ir مراجعه و ضمن شنيدن اين برنامه، فايل صوتي آن را دريافت كنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.