جوانمردي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سوء استفاده اصلاح‌طلبان از سعه‌صدر نظام/نظام به چراغ سبز اصلاحات نيازي ندارد

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: نظام در جريان فتنه با سعه‌صدر با اصلاح‌طلبان رفتار کرد اما موضع گيري‌هاي اخير آنان نشان مي‌دهد که قصد سوءاستفاده از سعه‌صدر و صبوري نظام را دارند.

عليرضا جوانمردي در گفتو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره اظهارات اخير مجيد انصاري مبني بر اينکه اصلاح‌طلبان بايد چراغ را براي نظام سبز کنند، اظهار داشت: در فتنه 88 اصلاح‌طلبان تا مرز براندازي نظام پيش رفتند و زمينه را براي دخالت خارجي در امور کشورمان فراهم کردند.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين ادامه داد: نظام در جريان فتنه با سعه‌صدر با اصلاح‌طلبان رفتار کرد اما موضع گيري‌هاي اخير آنان نشان مي‌دهد که قصد سوءاستفاده از سعه‌صدر و صبوري نظام را دارند.

وي تاکيد کرد: نظام به چراغ سبز اصلاح‌طلبان نيازي ندارد و کسي منتظر مشارکت و حضور اصلاح طلبان نيست.

جوانمردي با بيان اينکه در انتخابات مجلس شوراي اسلامي مردم نشان دادند که به جريان اصلاحات اعتمادي ندارند، افزود: اصلاح‌طلبان گمان مي‌کردند که در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي، بدون حضور آنان مشارکت مردم کاهش مي‌يابد اما بالاترين درصد مشارکت براي مردم در همين دوره ثبت شد.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان بايد از مردم، نظام و مقام معظم رهبري عذرخواهي و از فتنه 88 اعلام برائت و بيزاري کنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار