همدان/

به بهره برداری رسیدن 4 هزار و 710 واحد مسکن مهر در ملاير

رئيس راه و شهرسازي شهرستان ملاير گفت:‌ از ابتداي سال تاکنون در شهرستان ملاير 4 هزار و 710 واحد مسکن مهر به بهره‌برداري رسيده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ غلامحسين تقوي  گفت: 2 هزار و 338 واحد مسکن مهر در سطح شهرستان ملاير در هفته دولت به بهره‌برداري رسيد و 700 واحد نيز در اين هفته کلنگ‌زني شد که اکنون 45 درصد پيشرفت فيزيکي دارد.
وی با اشاره به روند ساخت مسکن مهر در شهرستان ملاير عنوان کرد: از ابتداي سال تاکنون در شهرستان ملاير 4 هزار و 710 واحد مسکن مهر به بهره‌برداري رسيده است.
رئيس راه و شهرسازي شهرستان ملاير گفت: از اين تعداد يک هزار و 309 واحد در بخش مسکن روستايي، 112 واحد در شهرهاي زير 25 هزار نفر شامل شهرهاي جوکار، ازندريان، سامن و زنگنه و 3 هزار و 289 واحد نيز در شهر ملاير در قالب تعاوني، خودمالکان و بافت فرسوده بوده است.
تقوي اشتغالزايي ايجاد شده در بخش مسکن از ابتداي سال تاکنون را 6 هزار نفر عنوان کرد و بيان داشت: بيش از 4 هزار و 200 نفر اشتغال در بخش‌ واحدهاي مسکوني در سطح شهر ملاير و يک هزار و 500 نفر اشتغال نيز در بخش مسکن روستايي ايجاد شده است.
وي با اشاره به ساماندهي ساخت ‌و ساز در سطح شهر ملاير اظهار کرد: حدود 20 سال طرح تفصيلي شهر ملاير اصلاح نشده بود و با توجه به اين نياز و ساماندهي ساخت ‌و سازها در سطح شهر در تير ماه امسال طرح تفصيلي جديد به شهرداري ملاير ابلاغ شد.
رئيس راه و شهرسازي شهرستان ملاير تصريح کرد: شهرداري، تمام دستگاه‌هاي خدماتي و شهروندان موظف هستند اهداف و برنامه‌هاي شهري و هر نوع عملياتي از قبيل ساختمان‌سازي و شهرسازي را مطابق با طرح جامع و تفصيلي اجرا کنند./س
برچسب ها: مسکن ، مهر ، ملایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.