ابراهيمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

با زير سوال‌رفتن هويت جريان اصلاحات، جايي براي گفتمان مجدد باقي نمي‌ماند

عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: نه تنها چهره‌هاي اصلاحات بلکه هويت اين جريان مورد سوال است، بنابراين با شعار و گفتمان هيچ پيروزي نصيب آن‌ها نخواهد شد.

حجت‌الاسلام حسين ابراهيمي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره  پروژه جديد اصلاح‌طلبان مبني بر "همسان‌سازي شرايط سال 76 با 92" اظهار داشت: هيچکدام از شعارهاي توخالي و وعده‌هاي فريبنده اصلاحات در سال 76 عملي نشد بنابراين شايد بتوان با يك دروغ سياسي براي مدتي كوتاه مردم را تحت تاثير قرار داد اما نمي‌توان مانع از رشد شعور سياسي مردم در طول زمان شد.

وي در ادامه با اشاره به طرح گفتگوي تمدن‌ها در دوران اصلاحات گفت:  خاتمی و فعالین دستگاه دیپلماسی زمان اصلاحات که طرح شعار تنش‌زدایی و گفتگوی تمدنها را در دستور کار خود قرار داده و در جهت اثبات کارآمدی آن، سعی در بزرگ‌نمایی دستاوردهای معدود خود داشتند، در این عرصه دستاورد قابل توجهی كسب نكردند.

ابراهيمي با بيان اينکه اصلاح‌طلبان در فتنه 88 نقش برانداز را داشتند ، تصريح کرد: مردم رفتارهاي ساختارشکنانه و توهين به مقدسات اسلام را هرگز فراموش نمي‌کنند وبديهي است كه ديگر شعارها و تفکرات جريان برانداز پيروزي به دنبال ندارد.

عضو جامعه روحانيت مبارز در پايان خاطرنشان کرد: اصلاح‌‌‌طلبان جايگاهي براي ورود به صحنه ندارند چراکه علاوه بر چهره‌هاي فتنه‌جو، هويت و مبناي اين جريان مورد سوال است بنابراين شعار دادن و گفتمان هيچ ثمري براي آنها نخواهد داشت.


انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار