رئیس دانشگاه پیام نور كهگیلویه و بویراحمد گفت: زنده نگه داشتن فلسفه قیام عاشورا وظیفه ای همگانی است و همواره می بایست در دانشگاه ها برای دانشجویان تبیین شود.

'رضا یوسف وند' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود:مهمترین فلسفه عاشورا امر به معروف و نهی از منكر است و تبلیغ و ترویج این فلسفه مهم در ایام محرم می بایست بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی بیان كرد: عاشورا برای تمام گروه های سنی اسوه هایی بی نظیر در تمام ابعاد انسانی بویژه ایثار، وفاداری، از خود گذشتگی و زیر بار ظلم نرفتن دارد.
یوسف وند اظهار داشت: پیام های عاشورا گنجینه های ارزشمندی هستند كه توجه به آنها موجب سعادت و سرافرازی بشر خواهد شد.
وی عنوان كرد: در ایام محرم برنامه های فرهنگی و مذهبی توسط دانشجویان دانشگاه های پیام نور كهگیلویه و بویر احمد برگزار می شود .
یوسف وند در بخش دیگری از صحبت هایش از برگزاری همایشی با موضوع ولایت فقیه و بیداری اسلامی در دوم و سوم اسفند سال جاری در یاسوج خبر داد.
وی ابراز داشت: حوزه های علمیه، نهاد نمایندگی ولی فقیه، دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های كهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری این همایش همكاری خود را اعلام كردند.
یوسف وند افزود:دانشگاه پیام نور كهگیلویه و بویراحمد با تاكید ویژه بر اقتصاد مقاومتی پیشرو در برگزاری همایش های علمی و كلیدی در كشور است./س

برچسب ها: فلسفه ، عاشورا ، زنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.