اردبیل /

هفته‌ای دو پرواز از تهران به پارس‌آباد و به عکس انجام می‌شود

فرماندار پارس آباد گفت: طرح ساختمان ایمنی زمینی فرودگاه این شهرستان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / ولی کریمی امروز گفت: این پروژه با بیش از شش میلیارد ریال سرمایه‌گذاری از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور در حال اجراست و با افتتاح آن سطح ایمنی این فرودگاه قدیمی استان افزایش می‌یابد.

وی، فرودگاه پارس‌آباد را در پیشرفت و عمران این شهرستان و مناطق بیله‌سوار و گرمی بسیار موثر دانست و گفت: این فرودگاه علاوه بر مردم منطقه، به مسافران جمهوری آذربایجان نیز خدمات می‌دهد، به طوری که ماهانه ده‌ها تبعه آذری برای سفر به تهران از پروازهای این فرودگاه استفاده می‌کنند.

فرماندار پارس آباد بر ضرورت توسعه و گسترش فرودگاه پارس‌آباد تاکید کرد و گفت: تعریض و تطویل باند و توسعه سطوح پروازی این فرودگاه که از فرودگاه‌های مهم و استراتژیک کشور محسوب می‌شود، کمک زیادی به جذب سرمایه‌گذاران، گردشگران و رونق صادرات می‌کند.

ولی کریمی بیان کرد: با بهسازی باند و رفع برخی نقصان‌ها و کمبودها، امکان نشست و برخاست هواپیماهای متوسط در فرودگاه پارس‌آباد مغان فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه، هم اکنون هفته‌ای دو پرواز از تهران به پارس‌آباد و به عکس انجام می‌شود، از تغییر برنامه پروازهای تهران – پارس آباد و بالعکس خبر داد و گفت: طبق برنامه ابلاغی تا اطلاع ثانوی برنامه حرکت هواپیما در روزهای یادشده از تهران 12:30 و ورود به فرودگاه پارس‌آباد 14:05 خواهد بود.

همچنین در روزهای مذکور، ساعت پرواز از پارس آباد 14:35 و ورود به فرودگاه مهرآباد 16:20 تعیین شده است.

او، استقبال مردم پارس‌آباد و شهرستان‌های بیله‌سوار و گرمی از مسافرت‌های هوایی با وجود افزایش بهای بلیت‌های هواپیما، خوب توصیف کرد و گفت: پروازهای مسیر تهران – پارس آباد و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی آسمان انجام می‌شود.

فرودگاه پارس آباد مغان به عنوان قدیمی‌ترین فرودگاه استان اردبیل در سال 1352 تاسیس و در سال 1381 از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان منفک و تحویل شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور شد/ س

برچسب ها: اردبیل ، افزایش ، پرواز ، پارس ، آباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.