قم/

6 بازی، 6 امتیاز/ صمد مرفاوی با چه معیاری به صبا آمد؟

تیم فوتبال صبای قم در حالی این هفته میزبان راه آهن شهر ری خواهد بود که این تیم با هدایت صمد مرفاوی در 6 بازی فقط 6 امتیاز کسب کرده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، صبای قم در ابتدای فصل و پس از جدایی عبدالله ویسی با مربیان زیادی وارد مذاکره شد و در انتها با یحیی گل محمدی به توافق رسید و گل محمدی نیز فقط 9 هفته با قمی ها ماند و با پیشنهاد پرسپولیسی ها روبه رو شد و از این تیم جدا شد.
پس از جدایی گل محمدی از این تیم مسئولان صبا باز هم در تکاپو برای جذب سرمربی جدید بودند.
درآن زمان گفته می شد پرویز مظلومی، حمید استیلی و محمد مایلی کهن گزینه های اصلی هدایت صبا در ادامه فصل خواهند بود که در نهایت صمد مرفاوی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.
انتخابی که حرف و حدیث های فراوانی را به همراه داشت.
صمد مرفاوی که سابقه ی مربیگری در استقلال را داشت درحالی سرمربی صبای قم شد که با حضور ناموفق خود در مس کرمان از این تیم برکنار شد.
حاشیه های فراوان این سرمربی اهوازی نکته ی دیگری بود که علی رغم صحبتهای مسئولین باشگاه صبا بود که می گفتند در پی جذب مربی بی حاشیه و آرامی هستند که این خود جای تامل دارد؟!
اما مهم ترین چالش این روزهای تیم فوتبال صبای قم کسب نتایج ضعیف در هفته های اخیر است.
نتایجی که صبای قم را در شرف چسباندن به انتهای جدول قرار داده است و حالا مسئولان باشگاه صبا باید پاسخگوی این سوال باشند که صمد مرفاوی با چه معیاری به صبا آمد؟؟؟/س
 
---------------------------------
یادداشت: حامد دریس
---------------------------------
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.