نماينده مردم شهرضا در مجلس گفت: از آنجايي که نمايندگان ملت با تمام وجود به ولايت فقيه و رهبر معظم انقلاب اعتقاد و التزام دارند لذا فرمايش اخير ايشان را به عنوان حکم ولايي قلمداد کرده و سوال از رئيس‌جمهور را ملغي قلمداد كردند.

عوض حیدرپور شهرضایی نماینده شهرضا و سمیرم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: این حکم حکومتی مقام معظم رهبری برای ما مطاع است و ما موظف هستیم فرمان ایشان را نصب‌العين قرار دهیم.
 
وی افزود: نکته حائز اهمیت این است که مقام معظم رهبری کار مجلس و نمایندگان را مثبت ارزیابی کرده‌اند و ما تقریبا به بخشی از نتایج طرح سوال رسیده‌ایم و توانسته‌ایم شاهد مهار بخشی از مشکلات ایجاد شده باشیم.
 
حيدرپور همچنين تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان قدرتمندترين رهبر جهان اسلام باعث اقتدار نظام  جمهوري اسلامي ايران شده است و قطعا اگر سخني را مطرح مي‌كنند با درايت و شناخت کافي از اوضاع موجود است.

گفتني است رهبر معظم انقلاب در جمع بسيجيان، مستضعفين با اشاره به طرح سوال از رئيس‌جمهور فرمودند: طرح سوال از رئیس‌جمهور تا اینجا كار مثبتی بود، هم نشان‌دهنده احساس مسئولیت مجلس و هم آمادگی مسئولان دولتی برای پاسخگویی است،اما ادامه این كار آن چیزی است كه دشمن میخواهد، از نمایندگان محترم تقاضا می‌كنیم از اینجا به بعد ادامه ندهند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار