علیرضا خطیبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شخصیتهای "راستش را بگو" محوریت مشخصی دارند /"هادی حیدری" به درخواست "شهید چمران" معلم می شود

"هادی حیدری" بنا به درخواست شهید چمران برای پیوند بین نسل بچه های جنگ و امروز معلم می شود.

علیرضا خطیبی، ایفاگر نقش "هادی حیدری " در مجموعه "راستش را بگو" در گفتگو با خبرنگار رادیو وتلویزیون  باشگاه خبرنگاران  گفت:  فیلمنامه قوی و پر از فراز و فرود آن در کنار شخصیت پردازی های قابل درک برای مخاطبان، از دلایل حضورم در این پروژه تلویزیونی بود.
 وی با اشاره به داستان متفاوت "راستش را بگو" افزود: همه شخصیت ها در داستان دارای محوریت مشخصی و مرتبطی به یکدیگر هستند و مخاطبانی مشکلی خاص با تعدد بازیگران و حوادث پیرامون آنها ندارند.
خطیبی در خصوص نقش "هادی حیدری" و چگونگی روند آن در داستان اظهار داشت: "هادی حیدری" ایفاگر نقش معلمی است که در زمان جنگ و با بچه های آن نسل ارتباط محکمی دارد.
 این بازیگر ادامه داد: در این داستان حیدری به درخواست شهید چمران با انتخاب حرفه معلمی،  نسل دیروز را به امروز پیوند می دهد.
خطیبی با بیان این مطلب که این مجموعه می تواند تغییراتی را درجامعه ایجاد کند،‌افزود: به طور قطع هر مجموعه ای می تواند تغییراتی را در ذهن مخاطبان ایجاد کند و اگر "راستش را بگو" 20 درصد هم مخاطبان را به فکر خسرو برد،  جای شکر بسیاری را به دنبال خواهد داشت.
 وی با اشاره به دیالوگهای این پروژه روتین اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به نگارش و پرداخت خاص مصطفی رستگاری نویسنده ر"استش را بگو" هیچ یک از دیالوگهای این سریال از ذهن حتی یک بچه 7  ساله خارج نمی شود
خطیبی با اشاره به گفتن دروغ و تعارف بسیار در جامعه ما تصریح کرد: خیلی ها امروزه و بر خلاف اعتقاد خود در مسیری غیر از حقیقت حرکت می کنند  و ما با بخشی این سریال امید به متحول شدن آنها داریم.
خطیبی با اشاره به تمرین سکوت در مقابل مشکلات اجتماعی و برخوردهای غیر اخلاقی گفت:  در قسمتی از این سریال گروه جوانان یک روز از صبح تا شب در میان مردم از صحبت  کردن پرهیز کردند و این خود تمرین  بزرگی برای تک تک ما انسانها در مقابل ناملایمات است.
 وی ضمن تشکر از تیم سریال "راستش را بگو" خاطر نشان کرد:  از ثمر قندی تهیه کننده و محمد رضا آهنج کارگردان و بازیگرانی چون حسن پور شیرازی، علیرضا جلالی تبار،  دیگر بزرگان سپاسگزارم و امیدوارم این مجموعه مورد توجه بیشتر مخاطبان قرار گیرد./ص

برچسب ها: خطیبی ، نقش ، مجموعه ، فیلمنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.