پس از شکست مقابل پرسپولیس؛

حاج کناري: به داوری باختیم / از عملکرد کشتی گیرانم رضایت دارم

سرمربی تیم کشتی آزاد صداری زیرآب گفت: اگر عملکرد داوران ضعیف نبود حتماً تیم پرسپولیس جویبار را شکست می دادیم.

عباس حاج کناری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:تمام کسانی که رقابت ما و پرسپولیس را تماشا کردند شاهد بودند پیروز واقعی تیم صدرا بود و اگر داوران در چهار وزن نخست اشتباه نمی کردند به طور حتم حق به حق دارمی رسید.

وی ادامه داد:متاسفانه داوران نسبت به اعتراضات من هیچ توجهی نداشتند اما در مقابل به محض آن که مربیان تیم پرسپولیس اعتراض داشتند فوری رسیدگی می کردند.

دارنده مدال طلای جهان درباره ادعای مربیان پرسپولیس که با نفرات ذخیره خود مقابل صدرا به میدان رفتند گفت:به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد تیم پرسپولیس برای پیروزی به زیرآب آمده بود به همین دلیل لزومی نداشت که ریسک کند و با نفرات دوم خودش مسابقه دهد.

حاج کناری در مورد رقابت عقب افتاده با تیم سایپا شمال(تنکابن)گفت: به هر حال این هفته هم میزبان هستیم ،سایپا هفته گذشته در سبزوار تیم ثامن الحجج(ع)را شکست داده بود و به لحاظ روحی شرایط مساعدی دارد اما بدون توجه به این اتفاق با تمام قوا برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

تیم صداری زیر آب در هفته دوم مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد مقابل میهمان خود پرسپولیس جویبار با نتیجه 4بر3 مغلوب شدو روز 8 آذر ماه در دیداری عقب افتاده میزبان سایپا شمال(تنکابن)خواهد بود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار