لاتزيو تيمي با آرمان‌هاي ضدصهيونيستي/ اعتراض سفير رژيم اشغالگر قدس در رم به باشگاه لاتزيو/ هواداران لاتزيو: از غزه حمايت مي‌کنيم

در جريان ديدار دو تيم لاتزيو و تاتنهام ،هواداران بيانکوچلستي که از صعود اين تيم ريشه دار و مطرح ايتاليايي به دور بعد شامان بودند، باز هم بر آرمان هاي ضدي صهيونيستي عقابهاي رمي پابرجا بودند و به مالکيت يهود بر تيم مقابل انگيس اعتراض کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران، طرفداران لاتزيو که از ابتداي تأسيس اين باشگاه از آرمان هاي ضدصهيونيستي برخوردار بودند، در يک حرکت مبتکرانه همزمان با حضور "پل گاسکوئين" اسطوره حماسي اين تيم در ورزشگاه المپيک رم با توجه به لقب وي به نام "gaza"، وي را با لقبش تشويق کردند.
براساس اين گزارش، طرفداران لاتزيو هم در ورزشگاه المپيک رم فرياد آزادي فلسطين برآورده و همچنين در مقابل تيم تاتنهام را که از ريشه و صهيونيستي برخوردار بود را با شعارهاي "جودن تاتنهام" (juden) تاتنهام صهيونيست صدا مي زدند.
گفتني است، نکته جالب اينکه سفير رژيم اشغالگر قدس در رم ضمن اعتراض خود به شهرداري شهر رم محل اصلي حضور تيم لاتزيو، در امور اين تيم دخالت کرده و خواستار تعليق بيانکوچلستي ها از فوتبال اروپا است.
گفتني است، نکته جالب اين موضوع است که هواداران لاتزيو در طول تاريخ با قرار گرفتن مقابل تيم هاي رژيم اشغالگر قدس مخالف بودند و حتي از لوتيتو رئيس بيانکوچلستي ها خواسته اند که درصورت قرعه برخورد با اين تيم ها، به هيچ عنوان حاضر به بازي نشود.
بايد گفت در طول تاريخ 112 ساله لاتزيو، هر حريفي که بازيکن اسرائيلي داشت، با اعتراض آنها روبرو شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار