پيام دريادار سياري به مناسبت 7 آذر "روز نيروي دريايي"

فرمانده نيروي دريايي ارتش در بيانيه‌اي تأکيد کرد: هفتم آذر ماه كه به يمن ايثار و دلاورمردي دريادلان نيروي دريايي ارتش در مصاف با دشمن متجاوز به نام"روز نيروي دريايي"به ثبت رسيده، روزي غرورآفرين و خاطره‌انگيز در تاريخ سراسر حماسه اين مرزو بوم است.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، امير دريادار حبيب‌الله سياري با صدور بيانيه‌اي، 7 آذر(روز نيروي دريايي) را گرامي داشت.

متن اين بيانيه به شرح زير است:


بسمه تعالي

نيروي دريايي امروز ما با نيروي دريايي آن اوايل قابل مقايسه نيست. اگر يك عرصه‌اي يا ميداني شبيه ميداني كه براي 7 آذر پيش آمد، پيش بيايد، امتحان نيروي دريايي امروز نسبت به امتحان آن خيلي شيرين‌تر و با شكوه‌تر خواهد بود، اگر چه آن امتحان هم آن‌چنان سنگين و وزين و محترم بود كه تا امروز نشانه‌اش باقي است.

از فرمايشات فرماندهي معظم كل قوا در ديدار با فرمانده و جمعي از مسئولين نداجا به مناسبت سالروز نيروي دريايي در مورخه 7 آذر 90

نيروي دريايي آن وقتي كه لازم شد وارد بشود در دريا،حقا كارهاي بزرگو برجسته‌اي را انجام داد.

از فرمايشات فرماندهي معظم كل قوا در ديدار با فرماندهي و جمعي از مسئولين نداجا به مناسبت سالروز نيروي دريايي در مورخه 6 آذر 90

اين تسلط دريايي، اين حضور راهبردي براي نيروي دريايي و ناوگان دريايي ما، پيام آور عزت و بيداري ملت‌هاست.

از فرمايشات فرماندهي معظم كل قوا در ديدار با كاركنان و خانواده‌هاي كاركنان نيروي دريايي در بندر عباس در مورخه يک مرداد 90

 
هفتم آذر ماه كه به يمن ايثار و دلاورمردي دريادلان نيروي دريايي ارتش در مصاف با دشمن متجاوز به نام"روز نيروي دريايي"به ثبت رسيده، روزي غرورآفرين و خاطره‌انگيز در تاريخ سراسر حماسه اين مرزو بوم است. چرا كه الگوي حماسه‌آفرينان هفتم آذر و همه رزم‌آفرينان دريا، مولا و مقتدايشان حضرت اباعبدالله (ع) بوده است. يادآوري و بزرگداشت هفتم آذر ماه و همه فرازهاي مهم در عرصه دفاع از كشور اسلامي‌مان، قدرشناسي از آفرينندگان آن حماسه‌هاي بزرگ يعني شهيدان، جانبازان، خانواده ايثارگران و ياران و همرزمان آنان است.

با پاسداشت ايام محرم و سالروز شهادت سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبد‌الله‌الحسين(ع) و ياران باوفايش و همچنين تجليل از  مقام عالي شهيدان سرافراز دوران دفاع مقدس و نيروي دريايي كه براي عزت اسلام و حفظ آرمان‌هاي مقدس حضرت امام(ره)جان خود را فدا نمودند، سالروز حماسه هفتم آذر ماه روز نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران را در كنار شما دريادلان ولايت‌مدار گرامي مي‌داريم و اميدواريم با ايمان به شعار "راه ما راه حسين(ع)است"، ادامه‌دهنده راه شهادت‌طلبي، آزادگي و رادمردي شهيدان كربلا و حماسه‌سازان هفتم آذر باشيم.

براي همه همرزمان گرامي در جاي‌جاي ميهن اسلامي و تمامي دريادلاني كه دور از وطن و در آب‌هاي بين‌المللي مشغول صيانت از منافع جمهوري اسلامي ايران هستند آرزوي سلامتي و توفيق روزافزون دارم و از درگاه خداوند متعال مسئلت مي‌نمايم كه تحت عنايات حضرت ولي‌عصر (عج) و در پرتو رهبري‌هاي فرماندهي معظم كل قوا امام خامنه‌اي(مدظله‌العالي)شاهد بالندگي و توفيقات بيشتر نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در مسير راهبردي در خدمت به اسلام عزيز و ميهن اسلامي باشيم.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار