حراج تصویری که با غرق شدن تایتانیک مشهور شد +عکس

پيش بيني مي شود اين عكس كه دو روز قبل از غرق شدن تايتانيك گرفته شده بود بين 8 تا 10 هزار دلار به فروش برسد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، كشتي تايتانيك كه از ساوثمپتون در جنوب انگليس به مقصد نيويورك به حركت در آمده بود روز چهاردهم آوريل 1912، دو ساعت و نيم پس از برخورد با كوه يخي در اقيانوس اطلس غرق شد.

اين سفر اولين سفر تايتانيك بود که در اين حادثه 1500 نفر جان باختند. این سانحه به دلایل مختلف یکی از اتفاقات مشهور تاریخ دریانوردی لقب گرفت و اگرچه خانواده های زیادی را عزادار کرد اما این موضوع برای یک نفر نیز شانس زیادی به همراه داشت.

قرار است عكس كوه يخي كه باعث غرق شدن تايتانيك شد طی هفته های آینده به مزايده گذاشته شود. این عكس استثنايي از كوه يخي كه در سال 1912 باعث غرق شدن كشتي تايتانيك شد ماه آينده ميلادي در آمريكا به مزايده گذاشته مي شود.



پيش بيني مي شود اين عكس كه دو روز قبل از غرق شدن تايتانيك گرفته شده بود بين 8 تا 10 هزار دلار به فروش برسد.

موسسه اي كه در نيوهامشاير آمريكا از چندی پیش صدها شيء مربوط به تايتانيك را در معرض فروش قرار داده در پايگاه اينترنتي خود اعلام كرده است كه عكس سياه و سفيد اين كوه يخي دقيقا مشابه تصاويري است كه بعدا از آن كوه يخي كشيده شده است.

دبليو اف وود ناخداي كشتي «اتونيان» دو روز قبل از غرق شدن تايتانيك اين عكس را گرفته بود و هیچگاه فکر نمی کرد این عکس و این کوه یخ آنقدر مشهور شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار