به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجتالاسلام علیاکبر حصاری با بیان اینکه پژوهش باید هم در فرآیند فعالیت علمی و هم در برونداد نقش محوری داشته باشد، تصریح کرد: منظور از اینکه پژوهش در فرآیند، نقش محوری داشته باشد، این است که یکی از محورهای نظام علمی یا نظام تربیتی حوزههای علمیه خواهران را محور پژوهش تشکیل میدهد.
وی با بیان اینکه سرمایهگذاری مناسب در بخش پژوهش در مرکز مدیریت و مدارس علمیه خواهران بالاترین راندمان را در بروانداد حوزه در میان طلاب و فارغالتحصیلان در پی دارد، ادامه داد: ظرفیت گستردهای در امر پژوهش خواهران طلبه بلااستفاده مانده است به ویژه در بخشهایی که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم مخاطب آن، خانمها هستند. پس امر پژوهش باید نظاممند و با برنامه منسجم تعریف شود و همه الزامات آن را بپذیریم./س