فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی در این کشور سبب می‌شود تا ملت ایران در مقابل زورگویان جهان بایستند و اجازه ندهند آنها کوچک‌ترین تعدی و جسارتی به سرزمین داشته باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سردار جلیل بابازاده دیروز در یادواره شهدای هیر افزود: ما مرام شهادت و از جان گذشتگی را از امام حسین (ع) آموختیم که در کربلا در برابر یزید و دشمنان قسم خورده اسلام و مکتب پیامبر (ص) با تمام وجود به صحنه آمد و سبب تحقیر شدن دشمنان در عرصه‌های مختلف شد.

وی گفت:‌ رزمندگان سلحشور این کشور که در دامن مادران زینب‌گونه پرورش یافته‌اند با حضور در میدان‌های رزم کارزاری به یادماندنی انجام دادند و زمینه تسلیم شدن دشمنان را فراهم کردند.

بابازاده با تسلیت ایام شهادت حضرت سیدالشهدا و امام سجاد (ع) به سجایای حضرت زینب (س) اشاره کرد و افزود: فرهنگی که در آن ایمان و باور حقیقی آمیخته به عزت‌طلبی است ذلت و تحقیر شدن بی‌معنا است چرا که دشمنان در سال‌های گذشته تلاش کردند تا این کشور عاشورایی و مردم حسینی را به تسلیم وادار کنند اما این ملت اجازه نداد به کیان و اندیشه بلند آنها ضربه و خدشه‌ای وارد شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از شهدا به عنوان رهروان حقیقی مکتب سیدالشهدا یاد کرد و گفت: به معنای واقعی شهیدان و ایثارگران ما عشق به حسین و وفای حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) را به معنای واقعی تفسیر کردند و به همه عالم گوشه‌هایی از این عشق و ارادت را نشان دادند.

وی وظیفه امروز ملت ایران را در تبعیت از راه عزت‌آفرین شهدا، هوشیاری بیشتر، بصیرت‌افزایی و ولایتمداری توصیف کرد و افزود: عناصری که می‌تواند این ملت را از مهلکه دشمن و از خباثت واقعی نجات دهد، تکیه بر ارزش‌های خلق شده در کربلا و دینداری واقعی است که همه باید پاسدار آن باشیم/ب.

برچسب ها: اردبیل ، شهادت ، طلبی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.