طلايي‌نيک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ناکام ماندن نقشه‌هاي آمريکا بدليل شفافيت ايران در برنامه صلح آميز هسته‌اي

یک کارشناس سياست خارجي گفت: جمهوري اسلامي ايران با عملکرد شفاف و منطقي خود در برنامه صلح آميز هسته اي، باعث ناکام ماندن نقشه‌هاي سياسي آمريکا و ديگر متحدانش شده است.

رضا طلايي‌نيک در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مذاکرات آتي ايران با گروه 1+5  گفت: اعضاي گروه1+5 با سردرگمي مواجه بوده و مداخله‌هاي غيرمنطقي و سياسي اين گروه در مسئله هسته‌اي ايران، از کارآمدي آن کاسته است.

وي در ادامه افزود: غرب تحت فشار رژيم جعلی صهيونيستي و آمريکا در پي اخلال در برنامه صلح آميز هسته‌اي کشورمان بوده بنابراین جمهوري اسلامي ايران به هيچ عنوان تحت تاثير سناريو‌سازي‌ صهيونيست‌ها قرار نخواهد گرفت.

طلايي نيک با اشاره عملکرد شفاف و مقتدرانه کشورمان در برنامه صلح آميز هسته‌اي، تصريح کرد:  جمهوري اسلامي ايران با عملکرد شفاف و منطقي خود در برنامه صلح آميز هسته اي، باعث ناکام ماندن نقشه‌هاي سياسي آمريکا و ديگر متحدانش شده است.

وي با اشاره به شکست رژيم غاصب صهيونيستي در جنگ 8 روزه با غزه اظهار داشت: شکست سنگين رژيم اشغالگر صهيونيستي در جنگ اخير غزه و ايستادگي منطقي ايران براي خنثي‌سازي تحريم‌ها توام با برآيند تحولات منطقه‌اي، باعث شده تا آمريکا و غرب براي سرپوش گذاشتن بر شکست‌هاي خود به تحريم‌هاي پوشالي عليه کشورمان روي آورند.

اين کارشناس سياست خارجي در پایان خاطر نشان کرد: تشديد تحريم‌هاي يکجانبه غرب عليه جمهوري اسلامي ايران باعث نخواهد شد جبهه مقاومت در منطقه کمرنگ شود، چراکه کشورمان حامي هميشگي مظلومان منطقه به‌ويژه فلسطين و غزه است.

انتهاي پيام/ب2
برچسب ها: ایران ، مذاکرات ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار