يک کارشناس مسائل بين‌الملل:

پيروزي حماس معادلات امنيتي منطقه را به ضرر رژيم صهيونيستي تغيير داد

يک کارشناس مسائل بين‌الملل گفت: رژيم صهيونيستي در صورتي که حرفي از تهديد عليه ايران بزند، با تمسخر و نگاه تحقيرآميز افکار عمومي جهان و حتي خود صهيونيست‌ها روبرو خواهد شد.

سيد ياسر جبرئيلي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينکه رژيم صهيونيستي با هدف محک زدن معادلات امنيتي منطقه و در راستای اهداف شوم خود به نوار غزه حمله کرد، اظهار داشت: پس از تحولات اخير در منطقه و گسترش بيداري اسلامي، رژيم صهيونيستي براي ارزيابي جايگاه خود در منطقه به نوار غزه حمله کرد که البته با شکست مواجه شد.

وي با بيان اينکه پافشاري جبهه مقاومت در انتقام‌گيري از رژيم صهيونيستي به حدي بود  که اين رژيم را وادار به درخواست آتش‌بس کرد، افزود: پيروزي حماس در اين جنگ 8 روزه، معادلات امنيتي منطقه را به ضرر رژيم صهيونيستي تغيير داده است.

اين کارشناس مسائل بين‌الملل با اشاره به نقاشي نتانياهو در مجمع عمومي سازمان ملل و تهديد ايران يادآور شد: رژيم صهيونيستي توان درگيري با حماس که داراي حداقل تجهيزات نظامي است را ندارد، پس چگونه حرف از تهديد و حمله به ايران مي‌زند.

جبرئيلي در ادامه با اشاره به استعفاي وزير جنگ رژيم صهيونيستي افزود: رژيم صهيونيستي توانايي پيروزي بر حماس را نداشته و اقدامات اين رژيم، بعد از شکست در جنگ غزه، نشانگر عدم برخورداري اين رژيم از عمق استراتژيک است.

وي در پايان با اشاره به آسيب‌پذيري رژيم صهيونيستي تصريح کرد: رژيم صهيونيستي در صورتي که حرفي از تهديد عليه ايران بزند با تمسخر و نگاه تحقيرآميز افکار عمومي جهان و حتي خود صهيونيست‌ها روبرو خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: غزه ، مقاومت ، موشک ، نتانیاهو ، باراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار