آيا در آمريکا آزادي بيان فقط براي توهين به مقدسات مسلمانان آزاد است؟ خانمي که در گورستان سربازان متجاوز آمريکايي به ظاهر فرياد زده و بي احترامي کرده کارش را از دست داده و از خدمات اجتماعي محروم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران‌ ؛ هنگامي کهلیندزی استون (Lindsey Stone) همراه با دوست صميمي خود که به قبرستان آرلینگتون (مهمترین قبرستان آمریکا) در نزدیکی شهر واشنگتن که مدفن سربازان جنگ های آمریکاست رفته بود ، درست در جایی که نوشته شده «سکوت و احترام» دستش را به عنوان بي ادبي نشان داده تظاهر به داد زدن کرده است و از اين حرکتش عکس گرفته و بر روی فیس بوکش گذاشته است.

در جايي که ادعاي آزادي بي قيد و مرز وجود دارد بسياري اقدام این خانم ها را طاقت نياورده و ناراحت کرده است و موجي از تنفر عمومي و کهنه سربازان آمريکايي را برانگيخته است و تجمعاتي بر ضد اين بي ادبي به راه افتاده است.

غیر از این همه تنفر که این اقدام این زن برایش همراه داشته ، جایی که کار می کرده هم او را اخراج کرده است و موسسه اي که خدماتی به آنها می داده ، اعلام کرده تا اطلاع ثانوی هر دو نفر تعلیق هستند و حقوقی به آنها پرداخت نمی شود.

با اينکه اين دو نفر در نامه ای عذرخواهی کرده و ابراز ندامت و پشيماني کرده اند اما موجي از ناراحتي و انزجار و برائت و محروميت ها براي اين دو به راه افتاده است که همچنان ادامه دارد.

با توجه به اينکه اکثر سربازان کشته شده آمريکايي در اثر حمله و تجاوز به کشورهاي ديگر جان خود را از دست داده اند و خود باعث بسياري از قتل عامها و کشتارها بوده اند، اين حس قدرشناسي از کشته شدگان جنگ در ميان آمريکايي ها قابل توجه است. و در کشوري که توهين هاي وقيحانه به مقدسات ميلياردها انسان آزاد و مورد پسند است حرکت کودکانه اين دو با محروميت و چنين موج نفرتي روبرو مي شود.

برچسب ها: آمریکا ، آزادی ، تناقض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار