بندرعباس/فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛

افزایش رکورد ساخت تجهیزات دفاعی نیروی دریایی جمهوري اسلامي ايران

سرعت ساخت ناوشکن در نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران 5 برابر شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ایران اسلامی توانایی ساخت انواع شناورهای سطحی و زیر سطحی پیشرفته را در کمترین زمان دارد.

امیر دریادار دکتر حبیب اله سیاری درحاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح دربندرعباس افزود: اکنون سازه ی اصلی ناوشکن سهند که در کلاس جماران ساخته شده و به مرحله ی نصب روسازه و تجهیزات رسیده است.

سازه اصلی ناو شکن سهند شهریور به آب انداخته شد.

وی گفت: ساخت و بهینه سازی تجهیزات نظامی ، تامین قطعات و تعمیرات آن در داخل کشور بدون نیاز به کمک نیروهای خارجی موجب افزایش توان بازدارنگی ایران اسلامی شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: بومی سازی و خودکفایی در ساخت انواع شناورهای سطحی و زیر سطحی ، داشتن مهمات هوشمند و استفاده از تاکتیکهایی که در کشور طراحی شده است به معنای توان و قدرت بازدارندگی است.

امیر دریادار سیاری گفت: داشتن نیروهای مومن ، متعهد ، ولایت مدار و شهادت طلب که پشتوانه مردمی 70 میلیون نفری را دارد از ظرفیت های تاثیر گذار جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به حضور نیروهای فرامنطقه ایی در آبهای آزاد منطقه گفت: تحرکات همه شناورهای سطحی و زیر سطحی که در منطقه حضور دارند به صورت دقیق و لحظه ایی رصد می شود .

این مقام ارشد نظامی کشور افزود: اگر دشمن بخواهد به مرزها و منافع جمهوری اسلامی ایران تعرضی کند آسیبی که به او وارد می شود بیش از آنچه است که تصور آن را می کند./ع

برچسب ها: ناوشکن ، نیروی ، دریایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.