فرمانده نيروي دريايي ارتش اعلام كرد

توانمندي‌ نيروي دريايي در بخش‌هاي راداري و شنود براي كنترل تحرکات نيروهاي بيگانه

امير دريادار سياري گفت: توانمندي‌هاي نيروي دريايي از جمله در بخش‌هاي راداري و شنود و رصد به صورت آني تمام تحرکات نيروهاي بيگانه را در اطراف مرزهاي كشور، اشراف بر منطقه و ارتقاي ميزان آگاهي‌هاي ما براي کنترل امنيت در منطقه کمک مي‌کند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، امير دريادار حبيب‌الله سياري به عنوان سخنران پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تهران و به مناسبت 7 آذر، روز نيروي دريايي گزارش ويژه‌اي از توان نيروي دريايي در دريا امنيت مرزهاي کشور ارائه كرد.

وي اظهار داشت: نيروي دريايي ارتش براي آنکه بتواند امنيت مرزهاي کشور را برقرار کند بايد از تمام منطقه با خبر باشد كه اين امر حق طبيعي هر ملتي است.

سياري افزود: ما در درياهاي آزاد که محيطي بين‌المللي است، قرار داريم و قرار گرفتن ما در آب‌هاي آزاد به معناي تامين امنيت و آرامش در مرزها هست و ما مي‌کوشيم تا امنيت لازم فراهم شود.

فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران خاطرنشان کرد: ما قبل از انقلاب تجهيزات کامل دريايي نداشتيم ولي به برکت جمهوري اسلامي ايران، امروز اين نيرو با امکانات و تجهيزات نوين و به‌روزي در اختيار دارد و کاملا بومي است و همه‌‌ اين تجهيزات به برکت جمهوري اسلامي بوده است.

امير دريادار سياري اظهار داشت: توانمندي‌هاي نيروي دريايي از جمله در بخش‌هاي راداري و شنود و رصد به صورت آني تمام تحرکات نيروهاي بيگانه را در اطراف مرزهاي كشور، اشراف بر منطقه و ارتقا ميزان آگاهي‌هاي ما براي کنترل امنيت در منطقه کمک مي‌کند.

وي در ادامه گزارش خود در نماز جمعه تهران گفت: تمام آموزش‌ها نيروهاي دريايي ما قبل از انقلاب از خارج بود ولي در حال حاضر به برکت جمهوري اسلامي ايران و با رهبري مقام معظم رهبري توانسته‌ايم، نيروهاي خودمان را خودمان آموزش دهيم.

امير دريادار سياري در پايان يادآور شد: جمله بنده در پايان اين است که در ايام سوگواري سالار شهيدان امام حسين(ع) درياداران نيروي دريايي که با شعار راه ما راه حسين(ع) هست و با پشتيباني شما مردم هر تهديدي را پاسخ گفته و از منابع کشورمان محافظت مي‌کنيم.
انتهاي پيام/
برچسب ها: دریادار ، سیاری ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار