ثابتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

منع شنيده شدن حقايق در سوريه هدف حمله به شبکه العالم و پرس‌تي‌وي

مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به حمله گروه‌های تروریستی در سوریه به دفتر شبکه العالم و پرس‌تی‌وی گفت: گروهک‌های تروریستی با حمایت عربستان و قطر به مقابله با رسانه‌ای که مظهر روشنگری در خاورمیانه است پرداخته‌ادند؛ لذا حضور این شبکه‌ها در سوریه باعث شناخت افکار عمومی این منطقه از جهان نسبت به اقدامات وحشیانه آنها شده است.


مجتبی ثابتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدام خصمانه سنای آمریکا نسبت به رسانه‌هاي جمهوري اسلامي اظهار داشت: آنچه امروز اثبات شده مقابله قهریه و تحریمی آمریکا عليه گفتمان ايران اسلامي است.

وی با بیان اینکه اينگونه مصوبه‌ها نشانه بي‌منطقي و بی‌هویتی سیاسی سناي آمريکا است افزود: با توجه به اينکه دولت آمريکا در اعمال فشار به نظام اسلامي حتی از تحريم داروهای مورد نیاز بیماران خاص هم مضايقه نکرده، لذا چیز عجیبی نیست که رسانه‌هاي افشاگر را هم جزو لیست تحریم‌ها قرار دهد و از شنيده شدن حقايقي که از سوي آنان بر جهان مي‌رود جلوگيري کند.

مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه در چنین شرایطی آمریکا رویای مذاکره مستقیم با ایران را به گور خواهد برد تصریح کرد: ملت ایران از مقابله با این تهدیدها و تحریم‌ها هراسی ندارند، لذا اگر این تحریم‌ها رو به افزایش است نشان از در مسیر درست حرکت کردن نظام ما دارد.

ثابتی با اشاره به حمله گروه‌های تروریستی در سوریه به دفتر شبکه العالم و پرس‌تی‌وی گفت: گروهک‌های تروریستی با حمایت عربستان و قطر به مقابله با رسانه‌ای که مظهر روشنگری در خاورمیانه است پرداخته‌ادند؛ لذا حضور این شبکه‌ها در سوریه باعث شناخت افکار عمومی این منطقه از جهان  نسبت به اقدامات وحشیانه آنها شده است.

مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس خاطرنشان کرد: در همه جای دنیا مرسوم است که خبرنگاران از مصونیت برخوردار بوده و امروز سکوت مجامع بین‌المللی و سازمان‌ملل جای سوال دارد و لذا دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی باید به شدت پیگیر احقاق حقوق این رسانه‌ها باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: العالم ، رسانه ، حق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار