شفیعی:

لزوم پرهيز از رفتار و موضع‌گيري‌هايي كه بهانه به دست غرب مي‌دهند

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: حفظ وحدت، هوشمندی در قبال تحولات و موضع گیری‌های به موقع و جلوگیری از رفتارهایی که بهانه به دست غرب می‌دهند، مهمترین تدبیر در جهت خنثی‌سازی تلاش غرب برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است.

نوذر شفیعی نماینده مردم ممسنی در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با بیان این که آمریکا و متحدانش تلاشهای گسترده‌ای را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد، گفت: مجموعه‌ای از تلاشها و ایراد اتهام به نظام جمهوری اسلامی ایران مانند طرح موضوع حقوق بشر، مسئله هسته‌ای و ایجاد ناامنی در کشورهای منطقه و... به صورت هماهنگ و گسترده برای ضربه زدن به ایران اسلامی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مسئله هسته‌ای بهانه‌ای برای اعمال تحریم‌ها است، اظهار داشت: تلاش آمریکا و غرب در به بن‌بست کشاندن مذاكرات و وضع تحریم علیه ایران قرار دارد كه نشان دهنده آن است که غرب اصل نظام را هدف گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه درک درستی از تلاشهای ضد ایرانی در برخی از مسئولان صورت نگرفته است، افزود: حفظ وحدت ، هوشمندی در قبال تحولات و موضع گیری‌های به موقع و جلوگیری از رفتارهایی که بهانه به دست غرب می‌دهد، مهمترین تدبیر در جهت خنثی‌سازی تلاش غرب برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تلاش ، هماهنگ ، ایران ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار