سرمربی تیم واترپلو جوانان ایران :پیروزی روحیه بخشی بدست آوردیم/ بازیکنان استرس زیادی داشتند

سرمربی تیم واترپلو جوانان ایران گفت : نداشتن بازیهای تدارکاتی بین المللی و استرس زیاد باعث شد تا تیم جوانان در نخستین دیدار تاحدودی عصبی و هیجان زده ظاهر شوند.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، داود رضا سلطانی پس از پیروزی در نخستین گام مقابل تیم تیرنیداد و توباگو گفت : از نتیجه بازی راضی هستم و با توجه به اینکه تیم جوانان بازیهای تدارکاتی خارجی نداشت ، بازیکنان در مسابقه اول تاحدودی تحت تاثیر جو مسابقات جهانی قرار داشتند و نتوانستند کیفیت واقعی خود را به نمایش بگذارند .

سلطانی اضافه کرد : ما امروز می توانستیم با اختلاف گلهای بیشتری حریف را شکست دهیم ولی شرایط مسابقه اول و تاحدودی استرس مسابقه باعث شد تا نتوانیم به گلهای بیشتری دست پیدا کنیم .

سرمربی تیم واترپلو جوانان کشورمان تصریح کرد : برد در مسابقه اول به تیم ما کمک می کند تا از نظر روحی در شرایط مطلوبی قرار بگیریم و در بازیهای آینده با تمرکز و اعتماد بنفس بیشتری بازی کنیم .

وی با بیان اینکه تمام بازیکنان تیم جوانان در کسب این پیروزی تلاش قابل تقدیری داشتند ، یادآور شد : حامد خانبانان و مهران باقری دروازه بان تیم جزو بهترین های این مسابقه بودند و نقش بسزایی در برد تیم ایران داشتند .

سلطانی در مورد دیدار فردا مقابل تیم قدرتمند رومانی اظهار داشت : تیم های رومانی و یونان تیم های قدرتمند گروه ایران هستند و مقابل این دو تیم کار دشواری پیش رو داریم ولی با این وجود تمام تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه برابر این تیم ها بکار خواهیم گرفت .

وی ادامه داد : مقابل رومانی شیوه های تاکتیکی مختلفی را مرور خواهیم کرد و در نظر دارم از تمام بازیکنان مقابل این تیم استفاده کنم .
وي در پایان گفت : برد در روز نخست مسابقات باعث شد تا استرس و فشار مسابقات بر روی بازیکنان کاهش یابد و از بازیهای آینده بتوانیم با آمادگی و تمرکز ذهنی بهتری به مصاف حریفان برویم . گفتنی است تیم واترپلو جوانان کشورمان در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان جهان موفق شد تیم ترینیدادوتوباگو با نتیجه 9 بر 7 شکست دهد .

تیم کشورمان فردا یکشنبه در دومین دیدار به مصاف رومانی خواهد رفت ./با
برچسب ها: واترپلو ، تیم ملی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار