اصفهان/

تکمیل طرح 3544 واحدی مسکن مهر کاشان تا پایان سال جاری

معاون مدیر کل و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان از تکمیل و بهره برداری طرح 3544 واحدی مسکن مهر این شهرستان واقع در شهرک خاتم الانبیا در مجاورت اتوبان تا پایان سال جاری خبر داد.

 

محمد باغبانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان با اشاره به آغاز به کار اتحادیه مسکن مهر کاشان از سال 86 با تاسیس 33 شرکت تعاونی گفت: پس از تاسیس شرکتها و پالایشهای انجام شده از بین 15هزار نفر افرادی که از طریق اینترنت ثبت نام کردند 3 هزار و 544 نفر متقاضی واجد شرایط، ثبت نام نهایی شدند و با برنامه ریزی برای آنها اقدامات اجرایی کار تا پایان سال 86 انجام شد.

وی افزود: در اولویت اول ساخت و تکمیل تعداد 1408، در اولویت دوم تعداد 544 ، در اولویت سوم تعداد 736 واحد و در اولویت چهارم تعداد 856 واحد مسکونی مشخص شد که 1408واحد اولویت اول در تابستان سال 90 و 544 واحد اولویت دوم تابستان سال جاری واگذار شد.

به گفته وی، 736 واحد اولویت سوم نیز تا پایان بهمن ماه امسال و واحدهای اولویت چهارم نیز در دو مرحله 408 و 448 واحدی تا پایان اسفند ماه واگذار می شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان تصریح کرد: واحدهای مسکونی مهر کاشان بر اساس اساسنامه شرکتهای تعاونی با قیمت تمام شده به متقاضی واگذار می شود با این روش که قیمت تمام شده هر بلوک در اختیار کانون کارشناسان دادگستری جهت تعیین ضریب ارزش واحد قرار می گیرد که پس از تعیین هر ضریب قیمت واحد آن مشخص می شود.

به گفته وی، قیمت تمام شده کوچکترین واحد مسکونی در مجموع با آورده متقاضی و اعطای وام 33 میلیون تومان و بزرگترین واحد آن 46 میلیون تومان است.

به گفته وی، واحدهای مسکونی مهر کاشان از لحاظ سازه صنعتی و کیفیت ساخت جزو 3 طرح برتر کشور شناخته شده و از لحاظ سرعت عمل در ساخت و صدور سند نیز در استان اصفهان مقام اول و در سطح کشور جایگاه برتر را دارد./ع

برچسب ها: اصفهان ، کاشان ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.