اصفهان/

اجرای آزمایشی سامانه اطلاعات بیمارستانی در سه بیمارستان تامین اجتماعی تهران

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از اجرای آزمایشی سامانه اطلاعات بیمارستانی (HTS) در سه بیمارستان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان هدایت الله ادیب نیا در دومین روز از همایش دو روزه سراسری روسا و مدیران بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی کشور دراصفهان اظهار کرد: پس از اعلام نتایج تا سه ماه آینده اجرای این طرح در تمام مراکز درمانی ملکی این سازمان عملیاتی می شود.

وی اضافه کرد: در مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی باید به سمت استفاده از ظرفیت های خالی برای کسب درآمد از طریق برنامه ریزی عملیاتی حرکت کرد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت:در این برنامه ریزی باید بودجه ریزی عملیاتی صورت گرفته و در بیمارستان ها قیمت واقعی خدمت ارائه شده محاسبه و دریافت شود.

وی با اشاره به قانون پنجم توسعه و ادغام تمام صندوق های بیمه و تشکیل سازمان بیمه سلامت ایرانیان افزود:طبق این قانون بیمارستان ها و مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی در مالکیت سازمان باقی خواهند بود .

وی گفت : در مراکز ملکی این سازمان فروش خدمت به سایر بیمه ها ارائه خواهد شد.

ادیب نیا استخدام پنج هزار و777 نفر نیرو در ابتدای سالجاری، دیدگاه مثبت مدیران نسبت به اصلاح نظام پرکس پزشکان و کارکنان و اجرایی شدن قانون ارتقا بهره وری بالینی را از جمله عوامل موثر بر رشد شاخص های درمانی عنوان کرد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی توجه مدیران به افزایش رضایت بیماران را ضروری دانست و گفت: باید تمام فرآیندها از بدو ورود بیمار به مراکز درمانی تا هنگام ترخیص کنترل و نظارت شود.

به گفته ادیب نیا، باید نیروهایی راکه در کاهش رضایت مندی بیمار موثر است تغییر داد.

148 نفر از رووسا و مدیران بیمارستان های تامین اجتماعی سراسر کشور در این همایش شرکت کردند./س

در این همایش دو روزه از 13 مقاله علمی با موضوع بهبود مدیریت بیمارستان ها با تاکید بر اعتبار بخشی و حاکمیت بالینی ارایه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.