گران‌‌ترین برنامه‌های موبایل+عکس

گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند این روزها، بدون اپلیکیشن‌های کاربردی‌شان، بدون استفاده خواهند ماند. موج داشتن انواع اپ‌ها در حال حاضر بین بسیاری از کاربران این دستگاه‌های هوشمند بالا است.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران  بسیاری از کاربران این دستگاه‌های دیجیتالی، برای عقب نماندن از دیگر کاربران، گاهی در دانلود اپلیکیشن‌ها آنقدر زیاده‌روی می‌کنند که شاید ماه به ماه هم به سراغ یکی از این اپ‌ها نروند. موج ایجاد شده در دانلود انواع اپلیکيشن‌ها باعث به وجود آمدن شرکت‌های نوپایی هم شده که به مدد همین اپلیکيشن‌های رنگارنگ به ثروتی باورنکردنی رسیده‌اند. اما از سوی دیگر برخی پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد دنیای تولید اپ‌های گوناگون تا مدت زمان زیادی به طول نخواهد کشید، چرا که نتایج یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که در آینده، دانلود و استفاده از اپلیکیشن‌ها روی گوشی‌های هوشمند، کاهشی چشمگیر خواهد داشت.

مرکز پژوهشی ABI پیش‌بینی کرده که در سال‌های آینده رفتار کاربران گوشی‌های هوشمند با اپلیکیشن‌ها تغییراتی اساسی را پشت‌ سر خواهد گذاشت. کاهش پیوسته اپلیکیشن‌ها، یکی از آنها است. با همه اینها اپلیکیشن‌ها روی این دستگاه‌های هوشمند نقش‌های کاربردی، سرگرم‌کننده و... را برای صاحبانشان بازی می‌کنند. در کنار این اپ‌ها که گاه رایگان و گاه با قیمتی در حدود ۵ تا ۱۰ دلار به فروش می‌رسند، اپ‌هايي هم وجود دارند که قیمت بالا یکی از ویژگی‌های آنها است. در این گزارش چند اپلیکيشن گرانقیمت برای سيستم‌عامل‌های آندرويد گوگل و iosشرکت اپل را معرفی می‌کنیم.


pcMapper Db
سیستم‌عامل: آندرويد
قیمت: ۱۴۹ دلار



برچسب ها: نرم افزار ، موبایل ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار