ابراهیم قاسم پور:

مدیران سرخابی به مانند فئودال های قدیم عمل می کنند

در حالی که علی فتح اله زاده مدیر عامل تیم فوتبال استقلال از حضور قطعی عنایتی در تیمش خبر داد اما ابراهیم قاسمپور سرمربی مس کرمان نظر دیگری دارد .

ابراهیم قاسمپور، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تکلیف عنایتی هنوز مشخص نشده است من در جلسه ای از شهبازی مدیر عامل تیم خواستم تا مشکلات عنایتی را برطرف کند تا این بازیکن در مس بماند.

وي اظهار داشت: مسئولان دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس مانند فئودال ها و خان های گذشته عمل می کنند آنها هر بازیکن خوب را برای تیمشان می خواهند و به تیم های دیگر اجازه نمی دهند که بازیکن بگیرند به نظرم این اقدامشان درست نیست.

سرمربي تيم فوتبال مس کرمان ادامه داد: مبادله تیم ها بر سر جذب بازیکنان مدنظرشان خوب است تیم ما باید جایگزین مناسبی برای عنایتی پیدا کند استقلالی ها باید خواسته های ما را هم برآورده کنند تا عنایتی را به آنها بدهیم.

وی تصریح کرد: اگر قرار باشد عنایتی به استقلال برود باید توافق بین مسئولان دو تیم صورت بگیرد تا این انتقال به سرانجام خود برسد فتح اله زاده مدیر عامل استقلال بر اساس موضع قدرتش بیان کرده حضور عنایتی در تیمش قطعی شده است.

وی بیان داشت: مسئولان سرخابی حمایت کننده زیادی دارند و نسبت به  دیگر تیم ها بیشتر هزینه می کنند. این دو تیم در فصل نقل و انتقالات همه بازیکنان خوب را به خدمت می گیرند و ته مانده ها را برای تیم های دیگر می گذارند.

وی عنوان کرد: اگر مدیریت باشگاه برخلاف نظرم عنایتی را به استقلالی ها بدهد باید جوابگوی نتیجه نگرفتن تیم هم باشد.

وی در خصوص جذب بازیکنان جدید در نیم فصل دوم گفت: ما هم به دنبال بازیکنان کلیدی تیم های دیگر هستیم اما هزینه خرید این چنین مهره هایی را نداریم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: ما در نظر داریم چند بازیکن به دلایل فنی و انضباطی از لیستمان خارج می کنیم.و بازیکنان مد نظرمان را به خدمت بگیریم شاید حسین کاظمی هم در لیست مازاد ما قرار گیرد اگر جایگزینی برایش پیدا کنیم.

وی درباره اردوی آمادگی تیم فوتبال مس کرمان در تعطیلات لیگ برتر گفت: به خاطر این که بعد از پایان بازی های نیم فصل باید در جام حذفی بازی کنیم اردوی خارجی نخواهیم داشت اما چند بازی تدارکاتی مقابل تیم های لیگ برتر به احتمال زیاد برگزار می کنیم.

وی در مورد بازی تیم مس کرمان مقابل صبای قم گفت: صبایی ها با آمدن مرفاوی نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کردند و به طور حتم ما بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت ما برای کسب 3 امتیاز این بازی به مصاف صبایی ها خواهیم رفت .

گفتنی است، دو تیم فوتبال مس کرمان و صبای قم در هفته هفدهم به مصاف یکدیگر خواهند رفت./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار