ارومیه/

عدم ثبات قوانین و آیین‌نامه‌ها اقتصاد کشور را دچار چالش می‌کند

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس گفت: عدم ثبات قوانین و آیین‌نامه‌ها اقتصاد کشور را دچار چالش می‌کند.

روح‌الله بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: عدم ثبات قوانین و آئین‌نامه‌ها و تصمیم‌گیری‌های اقتصادی کشور سبب بروز سردرگمی مردم و فعالان اقتصادی جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی افراد به دلیل حفظ منافع گروهی خود فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی را سوء تعبیر می‌کنند خاطر نشان کرد: این افراد نسبت به عدم اجرا و رعایت نظرات مقام معظم رهبری بی‌تفاوت هستند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تغییر مداوم آیین‌نامه‌های اقتصادی کشور را چالش اصلی اقتصاد ایران عنوان کرد و گفت: برخی تصمیمات صحیح است و متأسفانه برخی نامناسب است.

بیگی خاطر نشان کرد: قوانین ارائه شده باید پس از مشورت با کارشناسان ماهر برای تمام شرایط بحرانی پیش‌بینی شوند.

وی با اشاره به بازاریابی مناسب در کشورهای خارجی تصریح کرد: جذب مشتری و بازاریابی مناسب برای صادرات چندین سال طول می‌کشد و برخی تصمیمات نابخردانه مسئولان سبب از دست دادن مشتریان می‌شود.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌د‍‍‍ژ‍ و تکاب در مجلس افزود: با بی‌میل شدن سرمایه‌گذاران خارجی در ایران شرکت‌های داخلی با کاهش تولید و رکود روبه‌رو می‌شوند و اقتصاد کشور را دچار بحران می‌کنند.

وی حذف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را از عوامل بی‌ثباتی برنامه‌ریزی‌های کشور برشمرد و تأکید کرد: برنامه‌گریزی و قانون‌گریزی مشکلات کشور را دو چندان کرده است./س

برچسب ها: کشور ، میاندوآب ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.