بوشهر/

ساخت 364 مدرسه و 1477 کلاس درس توسط خیرین مدرسه‌ساز بوشهر

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: از سال 79 تاکنون 364 مدرسه و یک‌هزار و 477 کلاس درس خیرساز در استان بوشهر با همت مجمع خیرین مدرسه ساز استان ساخته شده است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  احمدی مرادی صبح امروز در جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز استان بوشهر اظهار داشت: مهندس حریری رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان بوشهر از سال 1379 تاکنون در استان به ساخت مدرسه در استان پرداخته و تعداد 64 مدرسه تاکنون با همت حاج حسین حریری و خیرین تهرانی ساخته شده است.

وی افزود: خدمات مجمع خیرین مدرسه ساز در استان بوشهر قابل ستایش است و بوشهر را به یکی از استان‌های پیشرو در این زمینه تبدیل کرده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر اظهار داشت: خیرین مدرسه‌ساز در سال‌های اخیر در استان بوشهر خدمات شایان توجهی داشته‌اند و منشا برکات زیادی برای مردم بوده‌اند.

معاون عمرانی استانداری بوشهر نیز در این نشست گفت: در استان بوشهر باید صد نفر مثل مهندس حریری شناسایی شود و به کار خیرین ارج نهاده و از زحمات آنان تشکر و قدردانی شود.

شاپور رستمی تصریح کرد: ما با آمادگی کامل از مجمع خیرین استان حمایت می‌کنیم و از اینکه کار مدرسه سازی از دیگر کارها اهمیت بیشتری دارد حمایت همه جانبه می‌طلبد که مجموعه استانداری با تمام توان حمایت خود را جهت این امر خطیر اعلام می‌دارد.

حسین حریری رئیس مجمع خیرین استان بوشهر نیز گفت: بعضی از پروژه‌ها هستند که  خیرین سهم خود را پایان رسانده‌اند ولی سهم دولت به این پروژه‌ها تزریق نشده و از معاون عمرانی استاندار انتظار داریم در این زمینه به ما کمک کنند./ج1

برچسب ها: مدرسه ساز ، بوشهر ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.