در نخستین روز از دی ماه اتفاق می‌افتد؛

معاینه رایگان 500 بیمار توسط بسیج جامعه پزشکی

در نخستین روز از دی ماه سالجاری با حضور اعضای بسیج جامعه پزشکی خوزستان و به میزبانی بسیج جامعه پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان 500 بیمار روستانشین آبادانی معاینه می‌شوند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا، اهالی روستاهای آبادان از ابتدای ساعت کاری روز یکم دی ماه می‌توانند با مراجعه به مرکز درمانی ولیعصر کوت‌شنوف به شکل رایگان به درمان خود بپردازند.

براساس این گزارش، بیماران می‌توانند با مراجعه به مراکز درمانی خضرنبی، ابوشانک، قدس چوئبده، 22 بهمن منیوحی، شهدای سعدون، ولیعصر کوت شنوف، والفجر اروندکنار و شهید رجایی کارت معاینه رایگان را دریافت کنند.

برپایه این گزارش، از شرایط الزامی معاینه بیماران در این ویزیت‌ها می‌توان به الزام مراجعه‌کنندگان به عمل و جراحی، کامل بودن پرونده پزشکی و در دست داشتن کارت ارجاع و بیمه روستایی اشاره کرد.

براساس این گزارش، در صورتی که درمان بیماران در جلسه ذکر شده میسر نشد ادامه درمان آنها نیز به شکل رایگان و با در دست داشتن کارتهای صادر شده صورت می‌گیرد.

برپایه این گزارش، تیم‌های بسیج جامعه پزشکی با رویکرد خدمت رسانی منظم و متناوب (حداقل هر ماه یکبار و حداکثر دو روز) و شرکت نیروهای بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی هر استان و اعزام به مناطق محروم و کمتر برخوردار همان استان اقدام به ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی به مردم می‌کنند.

گفتنی است: بسیج جامعه پزشکی کشور فعالیت رسمی خود را از سال 74 آغاز کرده است./ع2

برچسب ها: پزشکی ، معاینه ، دانشکده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.