مازندران /

انتخاب سرمربي جدید راه ساري

پس از اينكه بنا به دلايلي محمدرضا حيدريان پس از غيبت طولاني در تمرينات راه ساري حاضر نشد تا هدايت گر تيم فوتسال راه ساري در ادامه ليگ باشد، هدايت تيم راه ساري از سوي مديرعامل تيم به جابر كيان نژاد از كمك هاي حيدريان سپرده شد.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران مديرعامل تيم فوتسال راه ساري با تاييد اين خبر گفت: به حيدريان چند بار فرصت حضور در تيم را داده بوديم كه حاضر به همكاري با ما نشد و ما هم براي موفقيت و نتيجه گيري تيم مجبور شديم با يك مربي بومي ادامه دهيم.

سعيد نجاريان افزود: كيان نژاد از مربيان خوب فوتسال كشور و استان است كه خود از بازيكنان سابق راه ساري و همچنين از مربيان اين تيم در كادر فني است.

وي افزود: كيان نژاد مربيان جوان و باانگيزه استان و شهرمان است كه تجربه كار با مربياني همچون مهدي نعمتي، علي رعدي، مصطفي آذري و محمد رضا حيدريان در كادرفني گذشته راه ساري را در كارنامه ورزشي خود دارد.

مديرعامل راه ساري گفت: در كنار جابر كيان نژاد ، مسعود نجاريان و رضا كيان نژاد نيز به عنوان كمك مربي هدايت اين تيم ليگ برتري را بر عهده خواهند داشت.

نجاريان تصريح كرد: تيم راه ساري براي نخستين بار بهترين بازيكنان باتجربه بومي و جوان را جذب كرده كه با توجه به سابقه درخشان بازيكنان هر كدام براي تيم حكم مربيگري تيم دارند.

وي گفت: تيم راه ساري از قديمي ترين باشگاه هاي فوتسال كشور است كه براي دور ماندن از حاشيه تصميم به انتخاب مربي كرديم.

مديرعامل راه ساري ابراز داشت: با حيدريان قرارداد داريم وهمچنان منتظر وي هستيم و مديريت باشگاه علاقمند است كه از تجربه مربيگري ايشان براي موفقيت تيم بهره لازم را ببرد.

نجاريان خاطر نشان كرد: در نيم فصل دوم به طور بازيكنان جبران خواهند كرد تا جز پنج تيم بالاي جدول جاي بگيريم.

تيم فوتسال راه ساري هم اكنون با 15 امتياز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور قرار دارد./ب


برچسب ها: انتخاب ، سرمربی ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.