یادواره شهدا در پهنه غربی پایتخت برگزار می شود

شهردار منطقه 21 گفت: یادواره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس منطقه 21 با حضور مدیران شهری، خانواده معظم شهدا، ائمه جماعات، شورایاران و مدیران محلات این منطقه 23 آذر ماه برگزار می شود.

مصطفی سلیمی شهردار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: شهدا و دلاوری های آنان در طول هشت سال جنگ تحمیلی در اذهان و حافظه همه ملت ایران باقی است و برگ زرینی در تاریخ این کشور محسوب می شود.

وی افزود: شهرداری منطقه 21 وظیفه خود می داند در راستای نیل به اهداف مدیریت شهری در خصوص پاسداشت یاد و خاطره شهدا و برای ادای احترام، حفظ شأن و منزلت این بزرگ مردان بی ادعا که از جان خود در راه حفظ ارزش ها و برقراری راستی و عدالت در بین همه اقشار جامعه گذشتند یادواره ای را جهت گرامیداشت یاد و خاطره آنها و ادای احترام به خانواده های صبور و بردبارشان که تسلیم مشیت حق تعالی شدند برگزار کند.

سلیمی ادامه داد: در این مراسم علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره لاله های به خون خفته ایران عزیز در هشت سال جنگ تحمیلی از خانواده معظم این عزیزان تجلیل به عمل می آید تا شاید مرهمی بر دل آنها باشد و بدانند که همه مردم و مسئولان نظام موظف به رسیدگی و پاسخگویی به مشکلات و دل نگرانی های آنان هستند و پیوسته رشادت ها و دلاوری های عزیزان شهیدشان در قلب همگان زنده و جاوید خواهد ماند.

به گفته شهردار منطقه 21 یادواره شهدای این منطقه روز پنجشنبه هفته جاری 23 آذر ماه از ساعت 18 الی 21 در مجموعه فرهنگی فدک در شهرک فاطمه الزهرا (س) برگزار خواهد شد./ز

برچسب ها: شهدا ، منزلت ، پاسداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار