اخباری از تیم فوتبال تراکتورسازی؛

تراکتورسازي به دنبال جذب خلیلی هستند / امیر پوریان و حاج صفی درصدد جدایی از تراکتور

توني اولیویرا سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی که پس از پایان هفته هفدهم لیگ برتر برای استراحت مدتی به مرخصی رفته بود روز سه شنبه به ایران باز می گردد و بار دیگر تمرینات این تیم را زیر نظر می گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تمرینات تیم تراکتورسازی از روز شنبه آغاز شده زیر نظر احمد باغ آبادی انجام می شود.

فرزاد حاتمی مهاجم تراکتورسازی که از باشگاه تراکتورسازی رضایت نامه گرفته و از این تیم تبریزی جدا شد.

علاوه بر این مهاجم محمد ایران پوریان هم قصد جدایی از تیم تراکتورسازی را دارد و گویا مقصد بعدی وی پرسپولیس است.

مسئولان تراکتورسازی به دنبال تشکیل جلسه ای با ایران پوریان هستند تا دلایل جدایی او را بشنوند کادر فنی با جدایی او موافق نیستند.

همچنین با جدایی عقیل اعتمادی دروازه بان تیم امید تراکتورسازی در تمرینات این تیم حضور می یابد تا جای اعتمادی را پر کند اعتمادی با باشگاه تراکتورسازی مشکل مالی دارد و به هلند رفته است.

شایان ذکر است، مسئولان تراکتورسازی نام پرتغالی های تیم خود را به بانک مرکزی ارائه کردند تا در لیست واجدین شرایط دریافت ارز مبادله ای قرار گیرند.

لازم به ذکر است، مسئولان تراکتورسازی به دنبال جذب محسن خلیلی مهاجم تیم فوتبال صبای قم هستند و صمد مرفاوی مربی صبای قم از محسن خلیلی در نیم فصل اول در ترکیب تیم زیاد استفاده نمی کرد براساس شنیده ها این مهاجم در لیست مازاد صبای قم قرار دارد و باشگاه تراکتورسازی هم نیازمند یک مهاجم در نیم فصل دوم است به خاطر همین سعی می کنند که رضایت نامه خلیلی از باشگاه صبای قم بگیرند تا وی را به ترکیب تیم تبریزی اضافه کنند.

گفتنی است، احسان حاج صفی هم مد نظر تیم های سپاهان و استقلال است این بازیکن منتظر آمدن تونی اولیویرا است تا اگر این مربی پرتغالی رضایت داد به یکی از این دو تیم بپیوندد.

لازم به ذکر است، آنسلومو و ویلا دو بازیکن خارجی که مدتی تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی را ترک کردند و به کشور خود بازگشته اند روز دوشنبه از فهرست تراکتورسازی خارج می شوند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار